  • 11. Data: 2003-06-26 11:44:34
    Temat: Re: Karty Maestro Pekao SA i stacje NESTE
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wilczek napisał:

    > Pociesze Cie Glenn, na moim roku ponad 90% stanowia kobiety i notorycznie
    > moje imie jest zamieniane na forme zenska :-)

    Wilczka? ;-))))

    Bartol

  • 12. Data: 2003-06-26 11:45:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Danio wrote:
    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Nie spamuje,

    Nie wcale - facet pyta o bank z dużą siecią bankomatów, a Ty na to
    "Multibank i podaj mój PESEL do konkursu" :-)))

    >najwyzej robie sobie troche zartow z junk maila ktory
    > dostalem. Zreszta pewnie inni posiadacze konta w Multi tez to
    > dostali. Wole zreszta taki junk mail, niz powiadomienia o tym ze
    > Pekao SA nie moze wykonac zlecenia stalego na rachunku, ktory
    > zamknalem 4 miesiace temu.

    No i co? Czy wątek jest o konkursach w Multi?

    > Polecam Multi, bo uwazam ze to dobry bank, bez wzgledu na to czy ktos
    > poda moj pesel czy nie ;-)

    A polecaj sobie - tylko popatrz czasem, jakie ktoś chce mieć kryteria.

    > Szczegoly byly tu wielokrotnie opisywane, wiec wskazalem archiwum.

    O to, to - a przy okazji taki mały spamik konkursowy też :-)

    > Ogolnie - luuuzik kolego, weekend nadchodzi coraz wiekszymi krokami
    > :-)

    Koleżanko :-) Luzik,luzikiem - ale Andrzej Buse nie śpi ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-06-26 11:45:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Wilczka? ;-))))

    Wilczyca :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-06-26 12:15:16
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > U mnie to było zawsze tak: "Szanowni Panowie! O przepraszam! Szanowni
    > Państwo" :-))))

    Uuuuu, to mi wyglada na politechnike, ale nie architekture i (ostatnio
    modne wszedzie, czyli na politechnikach tez) zarzadzanie.

    Bartol

    ps. ja po polrocznych studiach na politechnice musialem sie
    resocjalizowac ;-)))

  • 15. Data: 2003-06-26 12:40:29
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Wilczyca :-D

    Blisko :->

  • 16. Data: 2003-06-26 13:19:07
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Adam Rolbiecki wrote:
> [...]

    Piszą o tym tutaj:
    http://www1.gazeta.pl/szczecin/1,34959,1538958.html

    I w promocji jeszcze jeden rodzynek:
    http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34862,1541372.html

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 17. Data: 2003-06-26 13:50:48
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> napisał:

    > Piszą o tym tutaj:
    > http://www1.gazeta.pl/szczecin/1,34959,1538958.html
    >
    > I w promocji jeszcze jeden rodzynek:
    > http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34862,1541372.html

    O właśnie ! Warto jeszcze dodać, że to pekao nie potrafi właściwie rozliczać
    tych transakcji... więc je zablokowali !

  • 18. Data: 2003-06-26 16:34:39
    Od: "Danio" <n...@s...com>

    "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message

    > Nie wcale - facet pyta o bank z dużą siecią bankomatów, a Ty na to
    > "Multibank i podaj mój PESEL do konkursu" :-)))

    Nie wiedziałem że masz tak kiepskie poczucie humoru. Widziałem tu wiele
    postów znacznie bardziej spamerskich niż mój i nikt nie zwracał na nie
    uwagi.

    > No i co? Czy wątek jest o konkursach w Multi?

    Nie, ale odniosłem się w nim do postu, który napisałem chwilę wcześniej.
    Zresztą kiedyś było tu dużo o jakimś konkursie Citka - nikt wtedy nie robił
    z tego takiej sprawy jak Ty

    > A polecaj sobie - tylko popatrz czasem, jakie ktoś chce mieć kryteria.

    Na takiej samej zasadzie jak Ty poleciłaś kilka postów niżej Lukasa.

    > O to, to - a przy okazji taki mały spamik konkursowy też :-)

    No nie wiesz czasem. Widzę że nadal nie rozumiesz, więc wyjaśnię
    łopatologicznie: dostałem pocztą przesyłkę z Multi, która była ewidentnym
    sppamem pocztowym. Ponieważ jednak wielokrotnie pisano tu o zaletach Multi a
    ja się również do tego przyłożyłem, więc napisałem swój krótki post o
    konkursie. Jak widzę zresztą, nikt się nim nie przejął - no i dobra, nie
    pisałem po to, żeby ktoś rzeczywiście zgłosił się po mój PESEL.

    > Koleżanko :-) Luzik,luzikiem - ale Andrzej Buse nie śpi ;-)

    Nie wiedziałem, nie znam Cię osobiście a w Twoich postach nic nie wskazuje
    na Twoją płeć. Przyznasz że nick również niewiele mówi.
    Co do A. Buse (pracowałem kiedyś z Arturem Buse ;-) ) to już drżę ze
    strachu, normalnie boję się podejść do kompa, właściwie to mój brat to pisze
    pod moje dyktando.
    Dobrze że nie pisujesz np. na pl.rec.rowery - tam wysłałabyś pewnie w
    sieciowy niebyt 90% grupowiczów.

    Z mojej strony EOT, bo rzeczywiście przestaje być na temat.

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 19. Data: 2003-06-26 20:59:10
    Od: t...@p...onet.pl

    [...]
    > O właśnie ! Warto jeszcze dodać, że to pekao nie potrafi właściwie rozliczać
    > tych transakcji... więc je zablokowali !

    A ja mam podobne problemy z MC Citibanku. Więc może Neste poblokowywuje czasami
    wszystkie karty MC?

    TM

  • 20. Data: 2003-06-27 06:26:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:

    > A ja mam podobne problemy z MC Citibanku. Więc może Neste poblokowywuje
    czasami
    > wszystkie karty MC?

    AFAIK nie mozna placic tylko kartami _maestro z pekao_ a inne maestra dzialaja.
    O Citi nie slyszalem, ale citi ma ten sam system co pekao, wiec może ...