  • 21. Data: 2004-02-26 10:01:09
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka_org.pl> wrote in message
    news:hbgr30tr5eu4in3lag33deru5lvg074528@4ax.com...

    > Mam sama kartę. I nie mam multiklapek na oczach.

    1.) Nie miałeś nigdy rachunku w Citi?
    2.) Pisałem już, że w takim razie mogli mnie wprowadzić w błąd.

    Co do klapek - ja przynajmnniej nie zamykam ludzi w przedziałach zabierając
    klamkę...

    KK

  • 22. Data: 2004-02-26 18:25:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 09:56, Użytkownik KK napisał:

    > Kiedy ja otwierałem tylko kartę to twierdzili, że nie da się zarejestrować
    > adresu korespondencyjnego dodatkowego. To samo potem 2 razy przerabiałem w
    > CitiSłoniu. Albo wprowadzali mnie w błąd, albo ma znaczenie, że dla osób z
    > kontem - ten adres jest rejestrowany np w module rachunku.

    Wprowadzili w bład. "Program" do obsługi KK nie ma nic wspólnego z tym
    do obsługi rachunków.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 23. Data: 2004-02-26 18:26:49
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-26 10:50, Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Patrz, to jak mi na korespondencyjny wysyłają?

    Toć przecież pisałem, na wniosku jest ZAMIESZKANIA a nie ZAMELDOWANIA,
    doradca/agent/ktokolwiek spisując wniosek, powinien zapytać właśnie o
    niego.

  • 24. Data: 2004-02-27 09:16:10
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Cuś mnie tu nie halo... Ja gdzie indziej jestem zameldowany, gdzie indziej
    > pracuję :), a gdzie indziej mieszkam. Wyciągi (i karty)przychodzą do mnie
    do
    > domu - na adres korespondencyjny. Ale jest to adres z ulicą i numerem
    > domu/mieszkania a nie skrytka pocztowa.

    Co Wy tu się tak masowo przyznajecie do łamania prawa?
    Koleżanka jakiś czas temu miała z tego powodu bardzo nieprzyjemne
    przejścia - zadzwoniła na policję z zupełnie inną sprawą, a policja
    przyczepiła się braku zameldowania.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 25. Data: 2004-02-27 11:47:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> writes:

    > Co Wy tu się tak masowo przyznajecie do łamania prawa?

    Zle, stalinowskie prawo nalezy lamac.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 26. Data: 2004-02-27 12:16:38
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Toć przecież pisałem, na wniosku jest ZAMIESZKANIA a nie ZAMELDOWANIA,
    > doradca/agent/ktokolwiek spisując wniosek, powinien zapytać właśnie o
    > niego.

    Czyli dalej nic nie wiadomo? To w końcu można mieć dla karty kredytowej Citi
    wpisane DWA OSOBNE adresy - zamieszkania i korespondencyjny? Mi wielokrotnie
    podawali, że nie można.

    pzdr
    KK

  • 27. Data: 2004-02-27 16:03:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-27 13:16, Użytkownik KK napisał:
    > Czyli dalej nic nie wiadomo? To w końcu można mieć dla karty kredytowej Citi
    > wpisane DWA OSOBNE adresy - zamieszkania i korespondencyjny? Mi wielokrotnie
    > podawali, że nie można.

    Jest JEDEN adres - KORESPONDENCYJNY, czyli zamieszkania.Tzn, jest
    drugi, ale to adres do pracy :)

  • 28. Data: 2004-02-27 17:12:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski"

    > Jest JEDEN adres - KORESPONDENCYJNY, czyli zamieszkania.Tzn, jest
    > drugi, ale to adres do pracy :)

    Skrytka pocztowa może być korespondencyjnym, ale mieszkać w niej trudno :-))
    - nawet paczki lub listy polecone można wysyłać
    Jeszcze żaden bank nie odmówił mi przyjęcia takiego adresu - w citi też miałem
    korespondencyjny (ten bank jest podobno oporny w stosunku do skrytek)
    *** blad ***

  • 29. Data: 2004-02-29 10:10:10
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Feb 2004 10:16:10 +0100, Artur Czeczko wrote:

> [...]
    > Koleżanka jakiś czas temu miała z tego powodu bardzo nieprzyjemne
    > przejścia - zadzwoniła na policję z zupełnie inną sprawą, a policja

    A dlaczego lamala prawo. Ja mialem w swoim zyciu dwie sytuacje. Sprzedalem
    mieszkanie i w tym czasie pracowalem bardzo czesto wyjezdzajac, wiec nigdy
    nie siedzialem wiecej niz 7-14 dni w jednym miejscu. Nie mialem gdzie sie
    zameldowac i bylem bezdomny.

    W drugiej sytuacji, wciaz nie mialem gdzie mieszkac, bo budowalem dom i
    mieszkalem w domku letniskowym pilnujac nie wykonczonego domu. W domu nie
    moglem sie zameldowac, bo w budynku w budowie mieszkac nie wolno. I coz -
    lamalem prawo? Czy osoby bezdomne lamia prawo? IMO po dwakroc nie.

    Co wazniejsze, zarowno US jak i Urzad Meldunkowy w gminie uznali moje
    wyjasnienia za wystarczajace - a raczej nie byli w stanie podac mi innego
    sposobu na zmiane mojego statusu. Proponowali np. niech sie pan zamelduje u
    rodzicow - ale dlaczego jesli ja tam nie mieszkalem?

    A co ma zrobic czlowiek, ktory ma 2-3 domy/mieszkania. Mieszka sobie
    spokojnie na wsi a raz na tydzien wpada do miasta. Czy jesli zamelduje sie
    na wsi, a spedzi wiecej czasu w miescie to lamie prawo.

    vpw

  • 30. Data: 2004-02-29 15:45:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004 11:10:10 +0100, vpw <v...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >nie siedzialem wiecej niz 7-14 dni w jednym miejscu. Nie mialem gdzie sie
    AFAIR to pobyt powyzej 3 dni zobowiazuje do zameldowania.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl