  • 91. Data: 2004-02-18 14:36:28
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości
    news:c0vs4o$7n0$1@achot.icm.edu.pl...
    > Jeśli Ty masz takie duże pojęcie o kartach, to na pewno wiesz, że do
    > płacenia w internecie najlepiej mieć kartę przypiętą do rachunku,
    > na którym nie trzyma się środków i przelewa odpowiednią kwotę
    > tuż przed wykonaniem transakcji.

    Ja mam inne zdanie. Wolę kartę kredytową z odpowiednio działającymi
    ubezpieczeniami/mechanizmami reklamacyjnymi. Po co mam płacić własną kasą,
    skoro mogę bankową?

    > A tu jest mowa o karcie kredytowej,
    > więc się tak nie da.
    > Jeśli płacenie przez internet to jedno z najmniejszych niebezpieczeństw,
    > to jakie znasz większe, wynikające z używania kart?

    Płacenie w znanych warszawskich klubach nocnych ;>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 92. Data: 2004-02-18 14:37:00
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    WD wrote:

    > A ja myśle, że bank w interesie innych użytkowników kart powinien
    > przywalić karę, opłatę za wydanie i jeszcze wystawić BTE ;P !!!
    A ja myślę że chcesz dać zarobić prawnikom ;-P

    JM

  • 93. Data: 2004-02-18 14:37:14
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Mam dziwne wrażenie, że ten długopis był przysłowiowy :)

    A teraz się uczepię - jakie jest przysłowie o długopisie? ;))))

    pzdr
    KK

  • 94. Data: 2004-02-18 14:37:29
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > A ja myśle, że bank w interesie innych użytkowników kart powinien
    przywalić
    > karę, opłatę za wydanie i jeszcze wystawić BTE ;P !!!

    O! BTE koniecznie! Sąd powinien z rozpędu nadać klauzulę i będzie więcej
    argumentów za ich likwidacją ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 95. Data: 2004-02-18 14:37:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "RAdek" <r...@w...emarketing.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > Mam dziwne wrażenie, że ten długopis był przysłowiowy :)

    Jakie jest przysłowie z długopisem? ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 96. Data: 2004-02-18 14:38:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Bardzo bym prosił, aby mój bank:
    > 2) jeśli je wysyła pocztą, to zupełnie nieaktywne.

    Wypukłych się nie da przysłać zupełnie nieaktywnych.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 97. Data: 2004-02-18 14:40:54
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Karty nie nabywasz. Wchodzisz jedynie w jej posiadanie, bo Ci ją bank
    > wydaje/przesyła pocztą. Możesz jej używać, bo tak się umówiłeś z bankiem
    > (chyba, że się nie umówiłeś ;]). I za możliwość używania szeroko pojętego
    > płacisz opłatę (albo nie, jak Cię bank lubi :)). Nie jest to jednak opłata
    > za nabycie karty, a za usługę.

    To wiem :) Mnie interesuje co oznacza "nabycie" w tym artykule. Czy na pewno
    oznacza przepisanie własności?

    pzdr
    KK

  • 98. Data: 2004-02-18 14:46:05
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > A co to za ułatwienie, jeśli i tak trzeba pójść do banku?
    > Nie wystarczyłoby zwyczajne powiadomienie "w banku czeka na pana
    > karta, proszę się zgłosić po odbiór"?

    A to już inna sprawa, ze to BPH :))))

    > Bardzo bym prosił, aby mój bank:
    > 1) przysyłał mi tylko takie karty, które zamówię,
    > 2) jeśli je wysyła pocztą, to zupełnie nieaktywne.

    Musisz zmienić bank. Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))
    A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę okoliczność
    (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).
    Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej części
    procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    jestem za takim ułatwianiem.

    Pozdrawiam
    KK

  • 99. Data: 2004-02-18 14:47:58
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał:
    > A ja myślę że chcesz dać zarobić prawnikom ;-P

    No jasne ;-))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 100. Data: 2004-02-18 14:48:39
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:
    > O! BTE koniecznie! Sąd powinien z rozpędu nadać klauzulę i będzie więcej
    > argumentów za ich likwidacją ;]

    Hehe ;-))