  • 1. Data: 2006-11-23 17:54:13
    Temat: Pożyczka gotówkowa?
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuje wziąć pożyczkę gotówkową w kwocie 5000 zł - najlepiej na dwa
    lata.
    Do których banków warto zajrzeć i zapytać? Z tego co znalazłem to dobra
    ofertę ma Kredyt Bank i PKO.
    Kredyt Bank - zgodnie z tym co jest napisane na stronie to przy kredycie
    gotówkowym (24 raty) w kwocie 5 000 zł proponowana rata to 230 zł co daje
    sumę 5520. Niestety nie jest tam napisane jakie jeszcze koszty musze
    ponieść, bo według mnie 520 zł zysku dla banku na takiej transakcji to mało
    (oczywiście mi to
    PKO BP - szybki serwis kredytowy - zgodnie z obliczeniami kalkulatora
    całkowity koszt kredytu to 735 zł, co daje kwotę 5 735 zł. Czy to będzie
    ,,cała" gotówka jaka oddam bankowi czy cos powinienem doliczyć?

    I jeszcze jedna ważna informacja dot. zdolności kredytowej. Z tego co widzę
    to we wszystkich bankach trzeba przedstawić zaświadczenia o dochodach za
    ostatnie 3 miesiące. A co w przypadku jeśli dopiero rozpoczynam prace? Od
    Grudnia umowa na czas próbny (3-mc) 1 700 zł brutto oraz umowa o dzieło (na
    rok) kwota 1000zł brutto. Czy w ogóle jest szansa na pożyczkę?

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2006-11-23 20:36:30
    Temat: Re: Pożyczka gotówkowa?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@N...onet.pl> napisal(a):
    > I jeszcze jedna wa?na informacja dot. zdolno?ci kredytowej. Z tego co widz?
    > to we wszystkich bankach trzeba przedstawi? za?wiadczenia o dochodach za
    > ostatnie 3 miesi?ce. A co w przypadku je?li dopiero rozpoczynam prace? Od
    > Grudnia umowa na czas próbny (3-mc) 1 700 z? brutto oraz umowa o dzie?o (na
    > rok) kwota 1000z? brutto. Czy w ogóle jest szansa na po?yczk??

    Umowa o dzieło nie jest "na rok", ona jest na dzieło :) Coś pomyliłeś
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 3. Data: 2006-11-23 21:00:57
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 20:36:30 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Umowa o dzieło nie jest "na rok", ona jest na dzieło :) Coś pomyliłeś

    Oczywiście mój błąd :) Chodzi o zlecenie.
    Pozdrawiam
    Kuba