  • 1. Data: 2007-01-09 18:58:13
    Temat: Karta Visa Radość Życia
    Od: Krzysiek <n...@n...none>

    Witam,

    Czy płacąc kartą Visa Radość Życia w rabatowym sklepie, rabat naliczany
    jest automatycznie, czy trzeba się o niego upominać?

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-01-09 23:36:53
    Temat: Re: Karta Visa Radość Życia
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Krzysiek napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy płacąc kartą Visa Radość Życia w rabatowym sklepie, rabat naliczany
    > jest automatycznie, czy trzeba się o niego upominać?

    Powinni go naliczyć przy kasie, ale jezeli tego nie zrobią to warto się
    dopomnieć.

    Tak samo jest z kk Citi. Wiele rabatow, ale czasem sprzedawca
    (swiadomie?) o nich zapomina...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-10 06:59:33
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > Tak samo jest z kk Citi. Wiele rabatow, ale czasem sprzedawca
    > (swiadomie?) o nich zapomina...

    Jest gdzies lista sklepow z rabatami ? Tak w ogole to rabaty nie sa
    tylko dla golda i platyny ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-01-10 08:18:48
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jest gdzies lista sklepow z rabatami ? Tak w ogole to rabaty nie sa
    > tylko dla golda i platyny ?

    nie wiem czy istnieje lista sklepow, ale na wielu (ktore odwiedzam) jest
    nalepka, ze placac citkiem ma sie rabat 5-10%

    czasem tez jest tak, ze srebrne 5% a goldy i platyny 10%

    a z bardziej znanych sklepow to w merlin.pl placac kk Citi mozna dostac
    rabat wlasnie taki jak wyzej ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-10 15:39:30
    Od: Nco <n...@v...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Jest gdzies lista sklepow z rabatami ? Tak w ogole to rabaty nie sa
    > tylko dla golda i platyny ?

    https://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?w
    orkArea=PLformarea&hDisp=Y&fDisp=Y&lNavID=0&contentI
    D=PLzniskigenpg&noFrame=Y&pageID=citiplformswln&tNav
    ID=1&workID=rabaty_search_result

    Pzdr
    Nco