  • 1. Data: 2007-01-09 16:27:57
    Temat: Czy działa Wam inteligo?? nie moge wypłacić kasy z bankomatu :(((
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy :((
    która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo
    siadło????????

  • 2. Data: 2007-01-09 17:00:44
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy :((
    > która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo
    > siadło????????

    woooolno, ale działa

  • 3. Data: 2007-01-09 17:52:21
    Od: "Marcin P." <m...@p...onet.pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy :((
    > która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo
    > siadło????????

    Nie można zapłacić kartą - brak autoryzacji :(

    --
    Marcin P.

  • 4. Data: 2007-01-09 18:09:30
    Od: jan kluska <j...@o...pl>

    Mariusz napisał(a):
    > Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy :((
    > która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo
    > siadło????????

    Nie działało,
    Jak mnie poinformowano trwała MODERNIZACJA systemu!!!
    żałosne :( (złożylem reklamacje)

    JK

  • 5. Data: 2007-01-09 20:33:48
    Od: "corner" <c...@w...pl>

> [...]
    > Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy
    > :(( która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo

    Za dużo mają tych awarii w ostatnim czasie. Już kilka razy byłem w sytuacji,
    że karta mi nie działała... I dlatego rozglądam się za innym bankiem...
    Szkoda, że Inteligo się zepsuło, za czasów Bankgesselschaft było naprawdę
    bardzo fajnym produktem z dobrą obsługą... Było.

  • 6. Data: 2007-01-09 21:08:32
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "corner" wrote in message

    > Za dużo mają tych awarii w ostatnim czasie. Już kilka razy byłem w
    sytuacji,
    > że karta mi nie działała...

    i to jest fakt
    dlatego ja już podziękowałem tej "firmie"

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2007-01-10 07:36:51
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mariusz wrote:
    > Witam jak w temacie jesetm bez grosza a bankomat nie chce mi dać kasy :((
    > która jest na koncie oczywiście. Zalogować też sie nie mogę Inteligo
    > siadło????????

    Może jest to związane z modernizacją systemu po wykrytej wczoraj dziurze
    w stronie www ( mój post o tym trochę wcześniej zamieszczony ID:
    envv5b$gsk$...@n...dialog.net.pl )

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-01-10 08:21:38
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Za dużo mają tych awarii w ostatnim czasie.

    oj za duzo, co z tego, ze jest dostep do mnostwa bankomatow
    bezprowizyjnych jak z zadnego z nich nie mozna kasy wyplacic?

    sprawdza sie stara zasada, ze trzeba miec dwa konta: glowne oraz
    rezerwowe z kasa na "czarna godzine", dwie debetowki oraz dwie kk
    roznych systemow i z innych bankow...

    dlatego jak mi jakas karta nie chce zadzialac to nie wydzwaniam nerwowa
    do banku tylko wyjmuje inna i place ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS