  • 1. Data: 2007-01-09 11:43:40
    Temat: [ot security] Znowu błędy tym razem PKO BP
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Witam

    http://ihack.pl/PKO_Bank_polski_dziurawy_podatny_na_
    sql_injection_hakerzy_moga_ukrasc_konta

    To już jest zdecydowanie poważniejsza sprawa i ciekawe jak szybko
    zareaguje bank.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-01-09 15:24:10
    Temat: Re: [ot security] Znowu błędy tym razem PKO BP
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:

    > http://ihack.pl/PKO_Bank_polski_dziurawy_podatny_na_
    sql_injection_hakerzy_moga_ukrasc_konta

    > To już jest zdecydowanie poważniejsza sprawa i ciekawe jak szybko
    > zareaguje bank.

    Mogłeś jeszcze zacytować jeden z komentarzy pod artykułem i nie siać paniki:

    "Fajnie, super sensacyjnie brzmi. Szkoda że nie napisaliście że to
    dotyczy serwisu informacyjnego a nie transakcyjnego banku -- pieniądze
    są bezpieczne."

    Karol

  • 3. Data: 2007-01-09 16:15:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Karol S wrote:

> [...]
    >
    > "Fajnie, super sensacyjnie brzmi. Szkoda że nie napisaliście że to
    > dotyczy serwisu informacyjnego a nie transakcyjnego banku -- pieniądze

    Hmmm według mnie w tych czasach każdy sposób na wyciągnięcie danych
    osobowych wiąże się z jakimś ryzykiem mniejszym lub większym. Chciałbyś
    np aby po wpisaniu w google swojego imienia i nazwiska pojawiły się
    Twoje wszystkie dane na jakimś serwerze w .ru? Bo ja jakoś nie bardzo
    ale na szczęście to nie mój cyrk :)

    PS Nie żebym się jakoś specjalnie czepiał PKO bo wszystkie banki mają
    wpadki po prostu informuję i tyle.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski