  • 1. Data: 2007-01-09 13:52:59
    Temat: ING - zmiana oprocentowania OKO (w dol)
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    od 15 stycznia spada oprocentowanie 0,25 p.p.,
    czyli:
    < 100 000 - 3,25%
    > 100 000 - 3,50%

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2007-01-09 14:06:44
    Temat: Re: ING - zmiana oprocentowania OKO (w dol)
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > od 15 stycznia spada oprocentowanie 0,25 p.p.,
    > czyli:
    > < 100 000 - 3,25%
    >
    > pzdr
    > piotrek

    jedni obnizaja, a drudzy podwyzszaja...

    ciekawe czy w tym roku znowu bedzie promocja w ING?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-09 14:08:34
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 9 Jan 2007 14:52:59 +0100, Piotrek. napisał(a):

    > od 15 stycznia spada oprocentowanie 0,25 p.p.,
    > czyli:
    > < 100 000 - 3,25%

    Właśnie chciałem składać wniosek o to konto, właśnie dlatego, że ma
    najwyższe oprocentowanie bez opłat za prowadzenie konta etc.

    Czy teraz coś wygląda korzystnie oprócz mBanku?

    Pozdrawiam
    Tony

  • 4. Data: 2007-01-09 14:21:54
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > najwyższe oprocentowanie bez opłat za prowadzenie konta etc.
    >
    > Czy teraz coś wygląda korzystnie oprócz mBanku?

    Wniosek złóż i konto otwórz - to nic nie kosztuje, a kasę wpłacisz jak
    oprocentowanie bedzie wyzsze lub nawet rozpocznie sie promocja.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-09 14:36:57
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    RobertS napisał(a):

    > Wniosek złóż i konto otwórz - to nic nie kosztuje, a kasę wpłacisz jak
    > oprocentowanie bedzie wyzsze lub nawet rozpocznie sie promocja.

    A jakie maja zabezpieczenia?
    Hasla jednorazowe,token czy sms (wszystko darmowe?)

  • 6. Data: 2007-01-09 14:54:03
    Od: Tony <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 09 Jan 2007 15:36:57 +0100, kuba napisał(a):

    > A jakie maja zabezpieczenia?
    > Hasla jednorazowe,token czy sms (wszystko darmowe?)

    Klucz zapisany na dysku (może być to dysk wymienny, pendrive) oraz hasło
    "na wyrywki" pojedyncze znaki. Darmowe.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 7. Data: 2007-01-09 15:09:15
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Tony" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najwyższe oprocentowanie bez opłat za prowadzenie konta etc.
    >
    > Czy teraz coś wygląda korzystnie oprócz mBanku?

    chyba jeszcze Polbank ma wyzsze,
    tylko internet mizerny....

    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2007-01-09 15:35:29
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Tony napisał(a):

    > Klucz zapisany na dysku (może być to dysk wymienny, pendrive) oraz hasło
    > "na wyrywki" pojedyncze znaki. Darmowe.

    No to raczej niezbyt pewne zabezpieczenia jak na dzisiejsze czasy.Tu
    wpadnie jakis keyloger tam cos sie przyplacze.
    To takie zabezpieczenia maja jak kiedys citibank opisywany co kilka
    tygodni o wyczyszczenia jakiegos konta klienta.

    Chcesz powiedziec ze konto jest zabezpieczone dwoma stalymi haslami?
    Wystarczy ze ktos pozna te dwa hasla i ma dostep do konta?
    Czy cos zle kombinuje? ;)

  • 9. Data: 2007-01-09 17:17:37
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chcesz powiedziec ze konto jest zabezpieczone dwoma stalymi haslami?
    > Wystarczy ze ktos pozna te dwa hasla i ma dostep do konta?
    > Czy cos zle kombinuje? ;)

    Konto jest zabezpieczone loginem, długim hasłem (maskowanym przy logowaniu).
    Do wykonania kluczowych operacji potrzebny jest plik z kluczem i hasło do
    tego klucza. Oprócz tego przeglądarka musi mieć cośtam doinstalowane, żeby
    obsłużyć ING Bank Online. A plik możesz przechowywać gdzie chcesz i
    zabezpieczyć jak chcesz (nawet na serwerze banku, ale to już nie jest takie
    bezpieczne).

  • 10. Data: 2007-01-09 18:53:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    kuba <k...@k...onet.pl> writes:

    > Chcesz powiedziec ze konto jest zabezpieczone dwoma stalymi haslami?
    > Wystarczy ze ktos pozna te dwa hasla i ma dostep do konta?
    > Czy cos zle kombinuje? ;)

    a) jesli ktos nie moze wierzyc swojemu komputerowi to nie moze
    bezpiecznie uzywac go do "dostepu" do konta, chocby nie wiem ile
    mial tokenow, OTPów czy certyfikatow.

    b) "legendarne" konta w Szwajcarii sa na jedno haslo, i to tylko
    numeryczne :-)
    --
    Krzysztof Halasa