  • 1. Data: 2007-01-09 15:19:45
    Temat: gdzie zrealizować czek z Kanady?
    Od: "festiva" <f...@g...pl>

    Witam,
    Dostalem czek z The Toronto-Dominion Bank na 50 CAD. Gdzie najtaniej moge go
    w Polsce zrealizować?
    Pozdrawiam,
    KK

  • 2. Data: 2007-01-09 15:20:39
    Temat: Re: gdzie zrealizować czek z Kanady?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Dostalem czek z The Toronto-Dominion Bank na 50 CAD. Gdzie najtaniej moge go
    > w Polsce zrealizować?
    > Pozdrawiam,
    > KK

    strasznie niska kwota, nie wiem czy sie oplaca, bo banki za inkaso
    pobieraja wysokie oplaty...

    zacznij od banku, w ktorym masz konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-09 15:47:07
    Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl>

    Użytkownik "festiva" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Dostalem czek z The Toronto-Dominion Bank na 50 CAD. Gdzie najtaniej moge
    > go
    > w Polsce zrealizować?

    W 2005 roku tez miałam podobny problem i w końcu czek wylądował w szufladzie
    bo koszty związane z realizacją były prawie takie same jak wartość czeku :(

    Valentine

  • 4. Data: 2007-01-11 22:55:45
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Witam,
    > Dostalem czek z The Toronto-Dominion Bank na 50 CAD. Gdzie najtaniej
    > moge go w Polsce zrealizować?

    W BPH Brali chyba 0.5% wartosci czeku nie mniej niz 10 zl, ale cos mi sie
    obilo o uszy, ze teraz jest to 20 zl. Tylko, ze na kase trzeba czekac okolo
    2 miesiace

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com