  • 1. Data: 2002-04-06 08:50:40
    Temat: KTO WIE KTORY BANK W POLSCE DAJE KREDYT???
    Od: "sequence" <s...@t...com>

    Niby KREDYT można otrzymac w każdym Banku.
    Tylko, żeby go otrzymać to trzeba spełniać "nierealne"
    wymagania przy jeszcze ogromnym oprocentowaniu.
    POTRZEBUJE od 50-200 tys zł. kredyt INWESTYCYJNY
    LUB HIPOTECZNY. MAM zabezpieczenie majatkowe
    ponad 2mil.Zł.
    KTO MI UDZIELI TAKI KREDYT W POLSCE????

  • 2. Data: 2002-04-06 09:40:31
    Temat: Re: KTO WIE KTORY BANK W POLSCE DAJE KREDYT???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > KTO MI UDZIELI TAKI KREDYT W POLSCE????

    BRE Bank

  • 3. Data: 2002-04-06 18:26:59
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "sequence" <s...@t...com> napisał w wiadomości
    > Niby KREDYT można otrzymac w każdym Banku.
    > Tylko, żeby go otrzymać to trzeba spełniać "nierealne"

    A jakich wymagań nie spełniasz ?????
    Bo przy takiej relacji taki kredyt da ci każdy bank
    Może oczekują realnego biznes planu ?
    Może oczekują dużych i pewnych dochodów ???

    A na marginesie ... Po co ci kredyt na 2.5-10% twojego majątku ?????
    Ktoś kogoś robi w konia ????