  • 1. Data: 2002-04-06 08:17:38
    Temat: Wpłacanie kaski w Multibanku ???? - zero profesjonalizmu!
    Od: "SeyMe" <h...@h...info>

    Witam ,

    Ostatnio wpłacałem dość dużo pieniążków w oddziale w Multibanku w Poznaniu ,
    nie było to w kasie ,ale przy biurku jednego z obsługujących ... No właśnie
    , dałem pieniążki, a pracownik schował je do kieszeni w marynarce,[
    pokwitowałem wpłatę] nie chciałem nic mówić , ale nie wydaje mi się to zbyt
    PROFESJONALNE , czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego tak się robi , a nie
    wrzuca do jakiegoś pojemnika czy cuś innego . Miałem wrażenie , że ów
    pracownik podbiera pieniądze, ale to tylko wrażenie . Z reguły się nie
    czepiam , tylko w przyszłości może się znaleźć ktoś , kto zrobi o to niezłą
    aferę !

    pozdrawiam
    Meddelande

  • 2. Data: 2002-04-06 10:20:10
    Od: "SeyMe" <h...@h...info>

    "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> wrote in message
    > Cytuję: [pokwitowałem wpłatę] - Ty pokwitowałeś, a nie on?

    Ma się rozumieć , że to najpierw on podpisał a później ja !

    > Może to był lewy oddział, albo pracownik ;-)

    Oddział to chyba nie...:)) Ale pracownik, kto wie...!:P Mam całą kasę na
    koncie , tylko może pracownik okrada swego pracodawcę , nie wiem jak oni to
    później sprawdzają , kiedy jest kasa liczona ma koniec dnia, miesiąca ???

    pozdrawiam
    Meddelande

  • 3. Data: 2002-04-06 10:36:52
    Od: "pablos" <d...@p...onet.pl>

    Wszystko zależy do której kieszeni włożył pieniądze, zwróciłeś może uwagę
    czy do lewej czy do prawej ?

    :-)

  • 4. Data: 2002-04-06 10:38:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > później sprawdzają , kiedy jest kasa liczona ma koniec dnia, miesiąca ???

    Hi, hi - a jak sobie wyobrazasz??? :)

  • 5. Data: 2002-04-06 10:42:37
    Od: "SeyMe" <h...@h...info>

    "pablos" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wszystko zależy do której kieszeni włożył pieniądze, zwróciłeś może uwagę
    > czy do lewej czy do prawej ?

    Do lewej , gwoli formalności...:)

    pozdrawiam
    Meddelande

  • 6. Data: 2002-04-06 10:44:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 6 Apr 2002 10:17:38 +0200, "SeyMe" <h...@h...info> wrote:

> [...]
    >czepiam , tylko w przyszłości może się znaleźć ktoś , kto zrobi o to niezłą

    Jesli podasz _dzialajacy_ e-mail to z pewnoscia otrzymasz wyjasnienie
    swoich watpliwosci.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-04-06 10:56:32
    Od: "SeyMe" <h...@h...info>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Jesli podasz _dzialajacy_ e-mail to z pewnoscia otrzymasz wyjasnienie
    > swoich watpliwosci.

    s...@o...pl , proszę , ten działa . Czekam na wyjasnienie .

    pozdrawiam
    Meddelande

  • 8. Data: 2002-04-06 11:07:02
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SeyMe" <h...@h...info> napisał w wiadomości
> [...]
    zbyt

    Cytuję: [pokwitowałem wpłatę] - Ty pokwitowałeś, a nie on?
    Może to był lewy oddział, albo pracownik ;-)

    Pozdrawiam
    R.Wicik