  • 1. Data: 2002-04-06 09:17:45
    Temat: Konto firmowe + przelewy z za granicy
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    Witam, jaki bank oferuje konto firmowe w USD, przyjmuje przelewy z za
    granicy, oraz wyda mi czeki ktore bedzie moznz zrealizowac za granica.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-04-06 13:45:29
    Temat: Re: Konto firmowe + przelewy z za granicy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, jaki bank oferuje konto firmowe w USD, przyjmuje przelewy z za
    > granicy, oraz wyda mi czeki ktore bedzie moznz zrealizowac za granica.

    Chyba każdy klasyczny ????

  • 3. Data: 2002-04-06 19:09:49
    Od: "Robert" <w...@w...pl>

    aha..
    a nie wiecie mzoe gdzie jest jakies zestawienie tych ze bankow? cena
    prowadzenia takeigo konta.
    Mi osobiscie nie udalo sie znalezc.. na zadnym z portali ogolnych i
    finansowych. Mowie o walutowych oczywiscie bo zlotowych jest wiele.

    Pozdrawiam,

    --

    = Robert
    e-mail: r...@i...com