  • 1. Data: 2002-04-05 23:22:40
    Temat: VIP w BGZcie i konkurs Bankiera
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    " Pełną ofertę skierowaną do klientów indywidualnych o statusie VIP bank
    przedstawi w maju tego roku. BGŻ od 15 kwietnia rozpocznie również wydawanie
    złotej karty Eurocard/MasterCard Business dla firm. "

    Czy to nie jakos wtedy konczy sie konkurs Bankiera (maj) ??? Eeee. No, chyba
    takiej rewolucji w polskich finansach to nie bedzie?!?! hmmm. chociaz
    Integrum mam pod nosem...

    BTW I nie wiem co sie dzieje, ale na Kabatach jest wieeelka reklama NASKu (w
    tym budynku co Integrum).

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-06 12:36:29
    Temat: Re: VIP w BGZcie i konkurs Bankiera
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    wydawanie
    > złotej karty Eurocard/MasterCard Business dla firm. "

    tak napisales jakby tylko firm to dotyczylo a to bedzie dla wlascicieli
    e-Integrum.
    Tyle ze nie bedzie to chyba prawdziwa KK a charge - jakosc niejasno pisza o
    "odroczynym terminie platnosci" i nie wspominaja czy bedzie prowizja
    *** blad ***

    dla leniwych:
    Od kwietnia Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. emituje złote karty
    Eurocard/MasterCard, dostępne dla klientów mających konto osobiste
    INTEGRUM. Jest to pierwszy etap wprowadzania przez BGŻ kompleksowej oferty
    dla klientów o statusie VIP.

    Karta wydawana jest z rocznym terminem ważności. Opłata za jej wydanie
    wynosi 180 zł. Minimalny limit karty to 20 tys. zł miesięcznie. Klienci
    mogą podjąć za pośrednictwem karty z bankomatów i kas banku do 5 tys. zł
    dziennie.

    Karta ma odroczony termin płatności. Bank obciąża rachunek klienta raz w
    miesiącu łączną kwotą dokonanych transakcji.