  • 1. Data: 2002-04-05 22:54:09
    Temat: multi
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    hej,

    mam rachunek od 7 miesiecy w multi, ale dzis dopiero I raz udalem sie do
    CUFu na krolewskiej w wawie.
    ogolnie mi sie podobalo, ale mam co najmniej 2 uwagi:
    - wplacalem pieniadze i troche sie zdegustowalem, gdy kobieta chowala je do
    zwykle szuflady (po prostu wrzucila) - to juz uwazam, ze rozwiazanie w
    lukasie jest lepsze;
    - jedna drukarka na sale i kobieta musi latac od biurka po pokwitowania; no
    i az trzy egzemplarze i kazdy trzeba podpisac;

    na plus:
    - kobieta zweryfikowala mnie po samym nazwisku;
    - no i ta naganiaczka przy wejsciu (wygladala na studentke) - przednia,
    pierwsza klasa, miodzik;

    poza tym w czerwcu ma byc konto walutowe podobno;
    pytalem sie tez o direct debit i powiedziala, ze skoro sie pytam, to dadza
    znac do lodzi

    pzdr.

    p.

  • 2. Data: 2002-04-05 23:14:20
    Temat: Re: multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    - no i ta naganiaczka przy wejsciu (wygladala na studentke) - przednia,
    > pierwsza klasa, miodzik;

    Eeee - a ja trafilem na jakiegos przestraszonego studenta. :(((( Hmmm to
    powiadasz, ze warto wskoczyc tam zajrZec??? :)

  • 3. Data: 2002-04-06 08:39:18
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > - no i ta naganiaczka przy wejsciu (wygladala na studentke) - przednia,
    >
    > Eeee - a ja trafilem na jakiegos przestraszonego studenta. :(((( Hmmm to
    > powiadasz, ze warto wskoczyc tam zajrZec??? :)

    student tez byl (przestraszony) i nic sie nie odzywal, ale razem z nim
    przyszla ta, no... studentka;
    czasem trzeba poczekac, bo wychodzi na zaplecze;
    ale jak Ci sie pytaja, czego sobie zyczyc, to zawsze mozesz powiedziec, ze
    przyszedles wypic kawe, no i sie rozejrzec, bo w koncu zajeli II miejsce
    (ponoc oprawili gazete w pokoju dyrektora), no i zapytac, kiedy przyjdzie
    studentka :DDD

    p.