  • 1. Data: 2003-08-04 15:36:42
    Temat: Czy da sie wyłączyć smsy w Inteligo?
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

  • 2. Data: 2003-08-04 15:42:25
    Temat: Re: Czy da sie wyłączyć smsy w Inteligo?
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Witam!
    Czy da się wyłączyć usługę Serwis SMS za 4,99 miesięcznie tak aby koszty
    prowadzenia konta zminimalizować. (np można pozbyć się telefonu komurkowego
    to zatem gdzie mają smsy dochodzić?) Jak to jest usługa sms jest
    obowiązkowa? Czy ma się telefon czy nie to i tak trzeba płacić?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-04 15:50:23
    Od: " KOBIETA" <w...@N...gazeta.pl>

    Andrzej <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > to zatem gdzie mają smsy dochodzić?) Jak to jest usługa sms jest
    > obowiązkowa? Czy ma się telefon czy nie to i tak trzeba płacić?

    Nie jest to usługa obowiązkowa, wystarczy zadzwonić :800 121 121 - nr
    bezpłatny, przez 0 skontaktowac się z konsultantem, i dezaktywowac usługę.
    Pozostanie Ci jedynie bezpłatny serwis smsowy o niezrealizowanych
    przelewach - tego chyba wyłączyc sie nie da.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-08-04 15:53:21
    Od: "Marcin Wańdoch" <m...@o...pl>

    http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-serwis-sms.html

  • 5. Data: 2003-08-04 15:59:18
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Andrzej" <s...@w...pl> writes:

    > Witam! Czy da się wyłączyć usługę Serwis SMS za 4,99 miesięcznie
    > tak aby koszty prowadzenia konta zminimalizować.

    Tak, ja np. z niej nie korzystam. Trzeba zadzwonić i powiedzieć.

  • 6. Data: 2003-08-04 19:43:23
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Dziękuję bardzo za wyjaśnienia, co ja bym bez Was zrobił:) dzięki
    i pozdrowionka

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87smohjtwp.fsf@cauchy.softax.local...

  • 7. Data: 2003-08-05 16:17:58
    Temat: Odp: Czy da sie wyłączyć smsy w Inteligo?
    Od: "globo" <g...@k...eu.org>

    > Dziękuję bardzo za wyjaśnienia, co ja bym bez Was zrobił:) dzięki
    > i pozdrowionka

    Mialbys dalej wlaczona usluge Serwis SMS za 4.99 zl ;-)

    globo