  • 21. Data: 2006-09-18 15:07:46
    Temat: Re: KK w mBanku
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

    > Bo:
    >
    > 1) podajesz numer na stronie centrum autoryzacyjnego, a nie sklepu,
    > wiec sklep go nie zna. Jak gdzies chca od Ciebie podania numeru
    > bezposrednio do sklepu, to uciekaj, no chyba, ze wiesz, co robisz i z
    > czym sie musisz liczyc

    Wiekszosc sklepow na tzw. Zachodzie tak robi wiec w praktyce wybor
    jest raczej iluzoryczny. Natomiast sklep nie mozna pobrac wiecej,
    bo wtedy klient sie zorientuje, zdenerwuje, zlozy reklamacje,
    sklep nie dostanie zaplaty, i bedzie mial problem.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2006-09-18 15:09:01
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
> [...]
    > bo wtedy klient sie zorientuje, zdenerwuje, zlozy reklamacje,
    > sklep nie dostanie zaplaty, i bedzie mial problem.

    Tzn. że zapłata nie idzie natychmiastowo do sklepu tylko jest czas na
    reklamację?

  • 23. Data: 2006-09-18 15:10:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eemcr8$98h$12@atlantis.news.tpi.pl, *Jacek Popławski* wrote:

    > Tzn. że zapłata nie idzie natychmiastowo do sklepu tylko jest czas na
    > reklamację?

    Idzie niemal natychmiast (tzn rozliczaja sie przelewem) ale czas na
    reklmacje zawsze jest.

    --
    darnok

  • 24. Data: 2006-09-18 15:12:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@i...pl> napisal(a):

    > No dobrze, a Ty płacisz w sklepie za zakupy kartą debetową czy
    > kredytową? I dlaczego?

    Kredytową, wyłącznie dlatego, że lubię korzystać z takiego kredytu
    (bardzo nieregularne mam dochody). Natomiast mam ustawione limity
    transakcji, które nie pozwolą zrobić fraudu na większą kwotę, niż
    zwróci mi ubezpieczenie. Jeśli chcę kupić coś droższego, dzwonię i
    zmieniam na czas transakcji limity, albo robię to przed wyjściem z
    domu przez Internet.

    Niektórzy mi mówią, że jestem paranoikiem, ale moim zdaniem to po
    prostu w odróżnieniu do nich mam świadomość potencjalnych zagrożeń i
    staram się ich w najprostszy racjonalny sposób uniknąć. ;-) Ustawienie
    odpowiednich limitów to przecież nie problem, no chyba że ktoś
    codziennie wydaje kartą więcej niż te 150 EUR ubezpieczenia. :)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 25. Data: 2006-09-18 15:14:50
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    > Zgłosić przestępstwo na Policji, zgłosić reklamację do banku i czekać.

    Bardzo dobrze, ale to nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy.

    > Może się uda odzyskać kasę. Jak kupi futro, to raczej odzyskasz, bo
    > łatwo do niej będzie dotrzeć.

    Jeżeli oszust był cwany to nie da się złać /oszukańcze transakcje
    w internecie/. Nie będę tej wypowiedzi motywował przykładami, żeby
    złodziejom nie podpowiadać jak mają swój fach uprawiać :-)

    MARIO

  • 26. Data: 2006-09-18 15:16:34
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...fm> napisal(a):

    > Bardzo dobrze, ale to nie daje gwarancji zwrotu pieniędzy.

    Ani przez chwilę tego nie zasugerowałem. :)

  • 27. Data: 2006-09-18 15:17:25
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > (bardzo nieregularne mam dochody). Natomiast mam ustawione limity
    > transakcji, które nie pozwolą zrobić fraudu na większą kwotę, niż

    W mBanku? Pani mi mówiła, że nie mogę pomniejszyć limitu.

  • 28. Data: 2006-09-18 15:18:12
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    darnok napisał(a):

    > Idzie niemal natychmiast (tzn rozliczaja sie przelewem) ale czas na
    > reklmacje zawsze jest.

    To dlaczego sklep ma nie dostać zapłaty?

  • 29. Data: 2006-09-18 15:19:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W mBanku? Pani mi mówiła, że nie mogę pomniejszyć limitu.

    limitu kredytowego w umowie nie, ale max limity transakcyjne sobie sam
    ustawiasz

  • 30. Data: 2006-09-18 15:19:23
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@i...pl> napisal(a):

    > W mBanku? Pani mi mówiła, że nie mogę pomniejszyć limitu.

    Nie wiem jak to jest w mBanku. W siostrzanym Multi można sobie co
    minutę zmieniać limity, więc zapewne w mBanku również.