  • 1. Data: 2007-09-21 10:29:00
    Temat: Karta kredytowa Raiffeisen - przekroczenie limitu czy nie ?
    Od: djumbo <d...@i...pl>

    Witam

    KK - MasterCart Dookoła Świata.

    Może opiszę sytuację - wczoraj puściłem przelew na spłatę tej karty i
    dzisiaj mam tą kwotę jako "kwota nierozliczonych wpłat". Saldo
    rachunku (bez uwzględnienia spłaty kwoty zadłużenia) jest już bardzo
    bardzo bliskie kwoty limitu.

    I w związku z tym mam pytanie - czy dzisiaj placąc tą kartą przekroczę
    limit czy nie ?
    Jutro będzie już zaktualizowany system i wpłata powinna być widoczna z
    dzisiejszą datą w saldzie karty kredytowej. Rozliczenia płatności
    powinno też przyjść w poniedziałek/wtorek

    Może ktoś ma doświadczenie z tą kartą lub z kartami Raiffaisena?
    I może coś napisać ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-21 11:16:15
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "djumbo" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
[...]

    Jesli szedł,przelew I lub II elixirem - nie przekroczysz.
    Jesli szedł III - "przekroczysz".

    marekz