  • 1. Data: 2005-01-17 18:17:33
    Temat: KK w BPH
    Od: "Pluszaq" <p...@s...pl>

    Czy przy przelewie z konta karty dokonanego przez internet na inne konto tez
    obowiazuje grace period wolny od odsetek czy tez od razu sa naliczane
    odsetki? bo z TOiP nie wynika to jednoznacznie.

    --
    Pozdrawiam.
    p...@s...pl

  • 2. Data: 2005-01-17 18:43:53
    Temat: Re: KK w BPH
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Pluszaq wrote:
    > Czy przy przelewie z konta karty dokonanego przez internet na inne
    > konto tez obowiazuje grace period wolny od odsetek czy tez od razu sa
    > naliczane odsetki?

    W ramach przedłużanej wciąż promocji przelewy z karty traktowane są jako
    trans. bezgotówkowe.

    > bo z TOiP nie wynika to jednoznacznie.

    Jednoznacznie wynika. Tyle, że jest promocja.

  • 3. Data: 2005-01-17 19:35:24
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pluszaq" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przy przelewie z konta karty dokonanego przez internet na inne konto
    tez
    > obowiazuje grace period wolny od odsetek czy tez od razu sa naliczane
    > odsetki?

    Do końca kwietnia jest przedłużona promocja (chyba już 4 raz - pewnie i
    dalej przedłużą)

    >bo z TOiP nie wynika to jednoznacznie.

    Bo tego nie będzie w TOiP. Oprocentowanie to nie prowizja.
    > --
    > Pozdrawiam.
    > p...@s...pl

    Darek

  • 4. Data: 2005-01-17 19:55:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Bo tego nie będzie w TOiP. Oprocentowanie to nie prowizja.

    Ale w toip jest o tym jak traktowane są przelewy z karty (czy jako gotówka,
    czy jako transakcja bezgotówkowa).

  • 5. Data: 2005-01-18 07:07:19
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    > Ale w toip jest o tym jak traktowane są przelewy z karty (czy jako
    gotówka,
    > czy jako transakcja bezgotówkowa).

    Podaj punkt w TOiP bo ślepy jestem i nie widzę czegoś takiego

    Darek

  • 6. Data: 2005-01-18 08:35:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Popołudniu ok? Bo teraz nie mam czasu na grzebanie po www.

  • 7. Data: 2005-01-18 17:18:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Podaj punkt w TOiP bo ślepy jestem i nie widzę czegoś takiego

    Wprost jest to zapisane w umowie, gdzie jest zapis o tym czym jest wg. BPH
    transakcja bezgotówkowa: "zapłata przy użyciu karty lub numeru karty".
    Przelew z karty jest odrębną kategorią operacji według tejże umowy.
    Pośrednio jest też to w toip, gdzie "operacja bezgotówkowa" jest oczywiście
    bezprowizyjna, a przelew obciążany jest prowizją. Do tego dochodzi
    zastrzeżenie, że "przelewy w ciężar rachunku karty" są traktowane jako
    operacje bezgotówkowe w ramach promocji. To tyle :-)

  • 8. Data: 2005-01-18 23:30:53
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

> [...]
    > zastrzeżenie, że "przelewy w ciężar rachunku karty" są traktowane jako
    > operacje bezgotówkowe w ramach promocji. To tyle :-)

    Czepiłem się twierdzenia ze znajdzie zapisy o oprocentowaniu w Tabeli Opłat
    iProwizji (TOiP). Tam tego nie może być bo TOiP mówi o opłatach i prowizjach
    nie oprocentowaniu.
    Zasady rozliczania kart określa regulamin i tam jest wysczególniony sposób
    korzystania z karty : przelew w ciężar rachunku karty. W regulaminie też
    pisze ze darmowy kredyt jest możliwy tylko dla transakcji bezgotówkowych.
    Natomiast ogłaszana przez Bank promocja (przedłużana) zrównuje przelewy w
    cięzar karty z transakcjami bezgotówkowymi. Ot tyle wyjaśnień z mojej strony

    Darek