  • 1. Data: 2005-01-17 16:13:31
    Temat: Konto wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "agentm" <h...@p...pl>

    Witam, jak w temacie, na jakich warunkach najkorzystniej założyć takie konto
    (oprocentowanie, koszt obsługi, itd)? W którym banku banku? A może ktoś z
    bankowców bywających na grupie ma dla mnie ofertę?
    Jeden z banków złożył mi taką propozycję w pakiecie:
    opłata miesięczna 25 zł
    system internetowy i telef.
    3 kk, (najchętniej bym ich nie brał, po co Wspólnocie kk? O wszelkich
    wydatkach decydują współwłaściciele w głosowaniu)
    rachunek pomocniczy 0zł ( chyba do obsługi funduszu remontowego?)
    prowizja wpłat gotówkowych 0,15% min 3zł (nie rozumiem dlaczego mam płacić
    bankowi za to, że wpłacam do niego pieniądze?)
    oprocentowanie 3% ( ze środków na fundusz remontowy można zrobić lokatę, te
    3% nie pokrywa nawet inflacji)
    Pozdrawiam M.Ł.

  • 2. Data: 2005-01-17 16:23:18
    Temat: Re: Konto wspólnoty mieszkaniowej
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "agentm" <h...@p...pl> napisał w wiadomości

    Ja polecam Nordea eFirma+ (30 zł prowadzenie + 3 zł/m-c wyciagi), a jak nie
    trzeba podpisywac przelewow na dwie rece, to wystarczy normalna eFirma
    (chyba 9 zł prowadzenie, 60 groszy Elixir wychodzacy, 40 groszy zlecenie
    stale wychodzace, US/ZUS tez w cenie 60 groszy).

    marekz

  • 3. Data: 2005-01-17 16:24:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    agentm wrote:
> [...]
    > ofertę?
    > Jeden z banków złożył mi taką propozycję w pakiecie:

    to chyba nie jest zla oferta skoro PKOBP w specjalnej ofercie dla wspólnot
    mieszkaniowych (promocja do 31 XII 2005) ogłasza, że koszt 40 zl/mies a reszte
    chce ustalic z klientem
    *** blad ***