    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w BPH
    Date: Wed, 19 Jan 2005 00:30:53 +0100
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    news:csjgfe$7pp$1@news.onet.pl...

    > Wprost jest to zapisane w umowie, gdzie jest zapis o tym czym jest wg. BPH
    > transakcja bezgotówkowa: "zapłata przy użyciu karty lub numeru karty".
    > Przelew z karty jest odrębną kategorią operacji według tejże umowy.
    > Pośrednio jest też to w toip, gdzie "operacja bezgotówkowa" jest
    oczywiście
    > bezprowizyjna, a przelew obciążany jest prowizją. Do tego dochodzi
    > zastrzeżenie, że "przelewy w ciężar rachunku karty" są traktowane jako
    > operacje bezgotówkowe w ramach promocji. To tyle :-)

    Czepiłem się twierdzenia ze znajdzie zapisy o oprocentowaniu w Tabeli Opłat
    iProwizji (TOiP). Tam tego nie może być bo TOiP mówi o opłatach i prowizjach
    nie oprocentowaniu.
    Zasady rozliczania kart określa regulamin i tam jest wysczególniony sposób
    korzystania z karty : przelew w ciężar rachunku karty. W regulaminie też
    pisze ze darmowy kredyt jest możliwy tylko dla transakcji bezgotówkowych.
    Natomiast ogłaszana przez Bank promocja (przedłużana) zrównuje przelewy w
    cięzar karty z transakcjami bezgotówkowymi. Ot tyle wyjaśnień z mojej strony

    Darek