  • 1. Data: 2005-01-17 17:59:36
    Temat: Airpolonia i VISA z Lukas Bank
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    dostalem z LUKASa odpowiedz na reklamacje - ze nie oni byli strona
    transakcji i ze bank jest bez winy i ze prosze miec pretensje do
    kontrachenta czyli AirPolonii

    maja wznowic dzialalnosc, wiec moze rzeczywiscie do nich uderze ??

    ZOMO
    --
    pera perapera ? pera pera !

  • 2. Data: 2005-01-17 22:27:12
    Temat: Re: Airpolonia i VISA z Lukas Bank
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ZOMO napisał(a):
    > dostalem z LUKASa odpowiedz na reklamacje - ze nie oni byli strona
    > transakcji i ze bank jest bez winy i ze prosze miec pretensje do
    > kontrachenta czyli AirPolonii

    i jakoś mnie to nie dziwi....

  • 3. Data: 2005-01-18 06:26:21
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "ZOMO" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dostalem z LUKASa odpowiedz na reklamacje - ze nie oni byli strona
    > transakcji i ze bank jest bez winy i ze prosze miec pretensje do
    > kontrachenta czyli AirPolonii

    A jak pisałem (w sprawie biletu zaplaconego kartą) o tym że bank umyje
    ręce to mnie zakrzyczano coś o jakimś ubezpieczeniu i niewywiązaniu się z
    usługi...
    Proszę bardzo. Jak jakaś firma zbankrutuje to na pewno nie straci na tym
    US ani bank. A kto straci to się domyślcie...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-01-18 06:38:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message

    > i jakoś mnie to nie dziwi....

    W przypadku Lukasa mnie tez.... qualis rex, talis grex....
    A jakie odpowiedzi daly inne banki? Sa juz jakies sygnaly?

    Maciej

  • 5. Data: 2005-01-18 08:29:45
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A jak pisałem (w sprawie biletu zaplaconego kartą) o tym że bank umyje
    > ręce to mnie zakrzyczano coś o jakimś ubezpieczeniu i niewywiązaniu
    > się z usługi...

    Zależy jaki bank. Inteligo (czyli PKO BP hehehe) nie umyło. Co prawda nie w
    sprawie Airpolonii, ale sytuacja była identyczna. Gdyby nie to, że mnie to
    dotyczyło to bym nie uwierzyła :-)

  • 6. Data: 2005-01-18 09:08:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Glenn napisał(a):

    > Zależy jaki bank. Inteligo (czyli PKO BP hehehe) nie umyło. Co prawda nie w
    > sprawie Airpolonii, ale sytuacja była identyczna. Gdyby nie to, że mnie to
    > dotyczyło to bym nie uwierzyła :-)

    A co w formularzu zaznaczyłaś? Bo tam nijak takiego punktu nie ma...

  • 7. Data: 2005-01-18 09:11:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co w formularzu zaznaczyłaś? Bo tam nijak takiego punktu nie ma...

    Wtedy był. Poza tym I-linka kazała mi wtedy jeszcze dopisać w dodatkowym
    polu o co chodzi. Jak wybuchła sprawa z Airpolonią, to oglądałam jeszcze raz
    ten formularz i mam wrażenie, że uległ zmianie - niestety nie zachowałam
    sobie kopii tamtego :-( . W każdym razie sytuacja była taka sama - brak
    towaru, kasa pobrana. Sama się dziwię, że ta reklamacja została uznana jak
    tak na to patrzę :-)

  • 8. Data: 2005-01-19 13:15:13
    Od: "ZOMO" <f...@p...onet.pl>

    > A jak pisałem (w sprawie biletu zaplaconego kartą) o tym że bank umyje
    > ręce

    i tak to jest z placeniem kartami - zadej gwarancji - placisz-tracisz
    bank ma to w dupie.... - po co wogole sa te formularze gwarancyjne ??
    powinno byc napisane: Bank Ci gwarantuje TYLKO STRATY frajerze!
    dlatego boje sie jak ognia placenia karta i po akcji Airpoloni moze
    jeszcze troche ludzi sie zastanowi zanim wyciagnie gdzies karte
    niestety, nie zawsze da sie zakup zalatwic osobiscie, a z biletami
    to juz jest kompleta ruletka....

    ZOMO

  • 9. Data: 2005-01-19 13:51:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ZOMO napisał(a):

    > i tak to jest z placeniem kartami - zadej gwarancji - placisz-tracisz
    > bank ma to w dupie....

    Pewnie. Jakbyś zapłacił gotówką to święty mikołaj by ci to oddał.

    Piłeś - nie pisz. To powinno być regulowane netykietą. :-)