  • 1. Data: 2005-01-17 16:27:05
    Temat: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: John Smith <a...@w...pl>

    Chciałbym ulokować gdzieś 800 - 900 złotych. Może i suma niewielka, ale
    pieniędzy doraźnie nie potrzebuję, a nie powinny leżeć "bezproduktywnie"
    moim zdaniem. Co miesiąc chciałbym dopłacać ok 50 złotych do sumy.
    Szukam więc banku i formy oszczędzania na takich zasadach. Nigdy
    wcześniej nie miałem styczności z bankami etc, dlatego uważam że rady
    Grupowiczów byłyby dla mnie bardzo przydatne. Hmmm, nie planuję pobierać
    żadnych kwot, ale chciałbym wiedzieć, że nic nie stracę. Wiadomość
    jest nieco chaotyczna i mam nadzieję że to odpowiednia grupa.
    Pozdrawiam
    Marcin Grodek

  • 2. Data: 2005-01-17 16:29:27
    Temat: Re: Oszczędzanie - potrzebuję rady
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

> [...]
    > dla mnie bardzo przydatne. Hmmm, nie planuję pobierać żadnych kwot, ale
    > chciałbym wiedzieć, że nic nie stracę. Wiadomość jest nieco chaotyczna i

    Chyba najlepsze w takim wypadku będzie konto eMAX plus w mBanku...

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-17 16:40:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    John Smith <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Hmmm, nie planuję pobierać żadnych kwot, ale chciałbym wiedzieć, że
    > nic nie stracę. Wiadomość jest nieco chaotyczna i mam nadzieję że to

    Jesli masz w okolicy ING Bank Slaski (taki z lwem) to zaloz tam rachunek
    OKO - i co miesiac wplacaj sobie tam kwote.
    Ewentualnie mBank i konto eMAX+ lub jakies fundusze w ich SFI.
    No ale jesli nie bawiles sie wczesniej z bankami, a bankowosc elektroniczna
    nie jest ci znana materia - ruszaj do INGa :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-17 17:13:20
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "John Smith" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadnych kwot, ale chciałbym wiedzieć, że nic nie stracę. Wiadomość
    > jest nieco chaotyczna i mam nadzieję że to odpowiednia grupa.

    nareszcie jakis rozsadek, a nie jak to mam 50tys i chce zainwestowac.
    a wiec moja rada dla Ciebie to:
    fundusz rynku pienieznego (jest bez oplat manipulacyjnych, ale niektore
    fundusze maja ta oplate, wiec wybierz bez), mozliwosc co miesiac wplacanie
    min 50zl.
    dobre TFI to skarbiec, Union Investment, DWS, i inne.
    olej banki, strata czasu

  • 5. Data: 2005-01-17 17:15:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > miesiac wplacanie min 50zl.
    > dobre TFI to skarbiec, Union Investment, DWS, i inne.
    > olej banki, strata czasu

    A moglbys poprzec to wyliczeniami za ostatnie powiedzmy 3 lata? Ze strony
    bankow daj oprocentowanie zwyklego eMAXa

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-01-17 17:26:03
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    liczy sie przyszlosc a nie przeszlosc!
    moze policzysz ostatnie 6 miesiecy i to ze chcesz wyplacic to w kazdej
    chwili.

  • 7. Data: 2005-01-17 17:51:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Seba_Fan wrote:
    > liczy sie przyszlosc a nie przeszlosc!

    A znasz przyszłość?

    > moze policzysz ostatnie 6 miesiecy i to ze chcesz wyplacic to w kazdej
    > chwili.

    A gdzie tu masz *cokolwiek* o "wypłacaniu w każdej chwili?

  • 8. Data: 2005-01-17 18:33:44
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zawsze jest tak, ze moze byc taka potrzeba, zeby wyplacic jakos kwote.
    On wybierze co mu najbardziej odpowiada, wiec ja proponuje TFI rynek
    pieniezny.

  • 9. Data: 2005-01-17 18:38:31
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A znasz przyszłość?

    dlatego zaproponowalem najmniej ryzykowne,
    i nie zadawaj glupich pytan.

  • 10. Data: 2005-01-17 18:39:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > dlatego zaproponowalem najmniej ryzykowne,

    ROTFL !

    > i nie zadawaj glupich pytan.

    To Ty raczej głupot nie pisz.