  • 11. Data: 2003-05-24 18:41:26
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    > PS tymi dwoma postami zaburzyłeś całą moją świadomość posiadanej wiedzy na
    > temat kart płatniczych i bankowości ;-)))

    Moją też ;-))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 12. Data: 2003-05-24 18:45:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dyspozycję z numerem karty przyjęto (a nawet kartę fizycznie obejrzano bo
    > rzecz działa się w BOPie) po czym 25 stycznia (płatność miała iść 24.01.)
    > miałem telefon że transakcja nie przeszła (karta oczywiście była
    załadowana)
    > i że mam zapłacić w inny sposób.

    Ciekawe...

    Bo VE inteligo by przeszła raczej... Nie testowałem, ale słyszałem. Może
    ktoś potwierdzić to, że Centertel potrafi obciążyć VE inteligo??

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 13. Data: 2003-05-24 18:52:24
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bo VE inteligo by przeszła raczej... Nie testowałem, ale słyszałem. Może
    > ktoś potwierdzić to, że Centertel potrafi obciążyć VE inteligo??

    O ile się nie mylę Glenn kiedyś pisała że potrafi.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 14. Data: 2003-05-24 18:53:19
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    > O ile się nie mylę Glenn kiedyś pisała że potrafi.

    To znaczy nie że Glenn potrafi tylko że Centertel potrafi :-)))))

    Pozdrawiam

    Marek

  • 15. Data: 2003-05-24 18:57:16
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > To znaczy nie że Glenn potrafi tylko że Centertel potrafi :-)))))

    się zorientowałem :)

    :-D

    wojtek

  • 16. Data: 2003-05-24 20:43:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    baoekd$d8u$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    >
    > Bo VE inteligo by przeszła raczej... Nie testowałem, ale słyszałem.
    > Może ktoś potwierdzić to, że Centertel potrafi obciążyć VE inteligo??

    VE Inteligo tak, eKarta nie. VE Inteligo - ktos sie chwalil na grupie, ze
    dziala.

    A roznica wynika z tego ograniczenia eKarty:

    http://mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq_211
    0.html#2208
    http://mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq_211
    0.html#2291

    Prawdopodobnie Idea przy obciazeniu nie daje flagi IO dla transakcji.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-05-24 23:02:24
    Temat: Re: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Sadze, ze bedzie to niemozliwe - jak ja ustalalem obciazenie w ideii to
    >babka mówila, ze karta musi byc "wypukla" lub VE z Inteligo.
    oj to niedobrze :-( Jesli to prawda to chyba zrezygnuje bo
    glownie po to chcialbym taka karte uzyskac-nie zalezy mi na internecie
    ale na obciazeniu u operatora wlasnie... ale skoro z niewypukla eKarta
    dziala to moze i z ta?

    >Mam jeszcze pyt. o sama karte - wysylales im zaswiadczenie z uczelni? Jak
    >patrza na srednia? (na mForum czytalem, ze kolesia z 3,5 spuscili na
    >drzewo.... )
    Jeszcze tego nie robilem, ale jesli tak robia to powinni pisac
    ze chca wysoka srednia np. >4 :-)

  • 18. Data: 2003-05-25 08:38:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > oj to niedobrze :-( Jesli to prawda to chyba zrezygnuje bo

    Po prostu karta nie wspiera transakcji bez fizycznej obecności karty. I
    tyle, nie ma co filozofować... :-)

    > glownie po to chcialbym taka karte uzyskac-nie zalezy mi na internecie
    > ale na obciazeniu u operatora wlasnie... ale skoro z niewypukla eKarta
    > dziala to moze i z ta?

    Z eKartą nie działa, przecież pisaliśmy. :-)
    Poza tym eKarta wcale nie jest 'niewypukła'. :-) To jest wirtualna wypukłka.
    :-)

    Inteligo sobie załóż. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 19. Data: 2003-05-25 09:24:05
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Powinna też eKarta mBanku - ale dlaczego nie chce - tego nie wiem...
    aj tam... KLAMIECIE :-)
    Od roku mam stale obciazenie eKarty w IDEI!!!!! Dziala bez problemu,
    oni mysla ze to kredytowka chyba bo przy zgloszeniu napisalem ze to
    VISA i co miesiac mnie bez problemu obciazaja! Dlatego myslalem ze VE
    kredytowa tez bez problemu zadziala, ale jak widze to nie bedzie
    dzialac wiec nawet papierow z uczelni nie zalatwiam, mimo ze wstepna
    weryfikacje juz dostalem pozytywna.
    Co mam powiedziec jak zadzwoni agent? :-)

  • 20. Data: 2003-05-25 09:24:06
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >A to ciekawe. eKarty nie chce, a VE inteligo już przejdzie. :-)
    >
    >Znaczy nie działa, czy Centertel nie chce przyjąć numeru tej karty?
    dziala, dziala... mi przyjeli numer ekarty bez problemu,
    wypelbnilem i podpisalem wniosek z www idei i wyslai go faxem w
    salonie i juz nastepny rachunek byl oplacany z ekarty