  • 1. Data: 2003-05-23 19:39:38
    Temat: Multibank - nowe karty
    Od: "Fish" <n...@p...pl>

    Tak sobie siedzę i czytam aktualności na stronie Multi a konkretnie info na
    temat nowych kart debetowych

    Nowe karty debetowe z możliwością zmiany PINu
    Od września MultiBank rozpocznie wydawanie nowych kart debetowych Visa
    Electron do rachunków MultiKonto ja, my, jestem. Użytkownicy nowych kart
    debetowych będą mogli między innymi samodzielnie zdefiniować PIN i ustalić
    indywidualne limity transakcyjne.

    Dziwne bo ja taką kartę już mam i to nie z powodu końca ważności poprzedniej
    karty ale zwyczjnie ja sobie zamówiłem.

    Fish

  • 2. Data: 2003-05-25 09:31:06
    Temat: Re: Multibank - nowe karty
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > debetowych będą mogli między innymi samodzielnie zdefiniować PIN i ustalić

    A o kontach Aquarius cisza...

  • 3. Data: 2003-05-25 09:45:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał: