  • 31. Data: 2003-05-26 22:18:47
    Temat: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marek Madej wrote:

    > ... ale teraz jest promocja i za płatność PZ dostajesz 200 punktów
    > Profit. A za obciążanie karty - 100, czyli zgodnie z regulaminem.

    Za obciążenie karty też dostajesz 200 punktów w promocji.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 32. Data: 2003-05-26 22:24:11
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Glenn wrote:
    > Za obciążenie karty dostajesz tyle samo punktów Profit, co przy PZ.

    ... ale teraz jest promocja i za płatność PZ dostajesz 200 punktów
    Profit. A za obciążanie karty - 100, czyli zgodnie z regulaminem.

    Pozdrawiam,

    Marek

  • 33. Data: 2003-05-29 10:31:49
    Temat: Re: Re: Re: Re: KK mBanku i obciazenie jej za uslugi telekom.
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >A nie lepiej przez poecenie zapłaty? Złotówkę kosztuje, ale masz za to
    >dodatkowe punkty Profit co miesiąc.
    oczywiscie ze tak chcialem, taniej by mi to wyszlo niz
    utrzymywanie ekarty co roku, ale tel. w IDEI nie jest na moje nazwisko
    wiec nie dziala PZ z mojego konta :-( nie da sie i koniec! Takie jest
    prawo bankowe mi tlumaczono w 4 roznych bankach jak probowalem to
    uczynic :-(

    >A jednak program Profit przydaje się -
    >można kupić minutki/SMSy/wymienić aparat.
    Oczywiscie :-) 900 pkt i mam 50 pln na popa. Tego popa juz nie
    zasilalem z wlasnych srodkow od poltora roku :-) A gdybym musial to
    tego pap juz bym nie mial :-) bo mo nie potrzebny do szczescia...

  • 34. Data: 2003-05-29 11:36:27
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SunWoj" <sunwoj@USUN_TO.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie :-) 900 pkt i mam 50 pln na popa. Tego popa juz nie
    > zasilalem z wlasnych srodkow od poltora roku :-) A gdybym musial to
    > tego pap juz bym nie mial :-) bo mo nie potrzebny do szczescia...

    Pamiętaj tylko o okresie ważności punktów. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq

  • 35. Data: 2003-05-30 08:03:36
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Pamiętaj tylko o okresie ważności punktów. :-)
    pamietam, tylko nigdy nie pamietam czy sa wykorzystywane od
    najstarszych czy od tych najmlodszych, teraz mam 3000 pkt i sie
    zastanawiam nad tym :-)

  • 36. Data: 2003-05-30 11:40:57
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > pamietam, tylko nigdy nie pamietam czy sa wykorzystywane od
    > najstarszych czy od tych najmlodszych, teraz mam 3000 pkt i sie
    > zastanawiam nad tym :-)

    Logiczne że są wydawane w kolejności zbierania. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 37. Data: 2003-05-31 08:18:13
    Od: SunWoj <sunwoj@USUN_TO.wp.pl>

    >Logiczne że są wydawane w kolejności zbierania. :-)
    wcale nie takie logiczne :-) dlaczego? dlatego ze minuty z
    poprzedniego miesiaca... sam wiesz :-(

  • 38. Data: 2003-05-31 08:26:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > wcale nie takie logiczne :-) dlaczego? dlatego ze minuty z
    > poprzedniego miesiaca... sam wiesz :-(

    No w sumie tak. Ale tutaj wgryzałem się w temat i informacje miałem chyba od
    pani kierownik progamu idea profit. Ale podeślę im jednego mailika. :-)