  • 1. Data: 2002-11-22 08:56:12
    Temat: KK Multibank - minął tydzień
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Właśnie minął PIERWSZY TYDZIEŃ oczekiwania na odzew banku w sprawie moje
    wniosku o KK
    WIem, wiem - jeszcze muszę poczekać :)
    ale magiczne 7 dni się już skończyło.....

    Krasnal

  • 2. Data: 2002-11-22 08:57:03
    Temat: Re: KK Multibank - minął tydzie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie minął PIERWSZY TYDZIEŃ oczekiwania na odzew banku w sprawie moje
    > wniosku o KK
    > WIem, wiem - jeszcze muszę poczekać :)
    > ale magiczne 7 dni się już skończyło.....

    Citek przynajmniej oddzwania nastepnego dnia po zlozniu wniosku w necie :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-11-22 09:05:09
    Temat: Re: KK Multibank - minął tydzień
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > wniosku o KK
    > WIem, wiem - jeszcze muszę poczekać :)
    > ale magiczne 7 dni się już skończyło.....

    Hmmmmm - u mnie 9 dnia odezwal się telefon że mi odmówili

  • 4. Data: 2002-11-22 09:05:35
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Citek przynajmniej oddzwania nastepnego dnia po zlozniu wniosku w necie :)

    W związku z tym, że w Gliwicach jest oddział, to poszedłem załątwiać kartę
    do oddziału.
    Jak złożysz wniosek przez internet to zadzwonią, ale i musisz się umówić w
    oddziale albo jakoś inaczej na przekazanie dokumentów :)
    Jak załatwiałem kartę, to przynajmniej miałem kupę zabawy przy wypełnianiu
    wniosku z bardzo miłą panią...

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103

  • 5. Data: 2002-11-22 09:15:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jak załatwiałem kartę, to przynajmniej miałem kupę zabawy przy wypełnianiu
    > wniosku z bardzo miłą panią...

    heh, fakt - tez raz go wypelnailem w oddziale i tez sie CitiPani niezle
    zaczela smiac jak zaczalem jej wymieniac posiadane karty :-D - niestety nie
    przewidzieli zbyt duzo miejsca na nie ;)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-11-22 19:22:27
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

> [...]
    > wniosku o KK
    > WIem, wiem - jeszcze muszę poczekać :)
    > ale magiczne 7 dni się już skończyło.....

    Ja wypełniłem wniosek w necie pod koniec października i do dnia dzisiejszego
    zero odzewu.

    Marek

  • 7. Data: 2002-11-22 19:48:38
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie minął PIERWSZY TYDZIEŃ oczekiwania na odzew banku w sprawie moje
    > wniosku o KK

    Co to za dziwne tematy? "Multi - 1 dzień od złożenia wniosku", "Już xxx dni
    minęło od złożenia wniosku w MultiBanku", "Wniosek wysłany, zero odzewu..."
    Co mnie to obchodzi?
    Ile klientów codziennie składa wniosek o kartę w banku? Jeśli każdy zacznie
    tak pisać... Nie rozumiem niektórych ludzi...

  • 8. Data: 2002-11-22 20:12:52
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 22 Nov 2002 20:22:27 +0100, "Fish" <f...@p...pl> wrote:

    >Ja wypełniłem wniosek w necie pod koniec października i do dnia dzisiejszego
    >zero odzewu.
    To pokazuje ze powinni chyba zmniejszyc ilosc reklam, a zwiekszyc
    zatrudnienie ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 9. Data: 2002-11-26 13:04:16
    Temat: KK Multibank - odzew po 12 dniach
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Po 12 dniach od złożenia wniosku miałem telefon z MB.
    Co prawda nie przyznali mi jeszcze karty ani nie ustalili limitu ale już
    chcieli mi podpiąć kartę do konta :)
    Dostałem od nich umowę dotyczącą konta do podpisu ale nie mam czasu iść na
    pocztę i ją wysłać :( w związku z tym, nie zgodziłęm się na propozycję
    miłęgo pana, że on poczeka "jeszcze 5 dni, sprawdzi czy umowa przyszła i
    dopiero dalej będą rozpatrywać wniosek". Wybrałem opcję - przypięcie karty
    do RACHUNKU TECHNICZNEGO.
    UFF - zobaczymy co dalej... :)

    Pozdrawiam

    Krasnal

  • 10. Data: 2002-11-26 17:55:15
    Temat: Re: KK Multibank - odzew po 12 dniach
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 26 Nov 2002 14:04:16 +0100, "Krasnal"
    <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >dopiero dalej będą rozpatrywać wniosek". Wybrałem opcję - przypięcie karty

    Oooo ... to cos nowego, bo mi zalozyli konto do karty bez podpisywania
    zadnej umowy, chyba ze mowisz o zwyklym RORze ktorzy przy okazji
    wyrabiania KK sobie zakladales ?
    W kazdym razie ja mam konto do splaty zadluzenia KK, a KK mi nie
    przyznali, nie cieszylbym sie jeszcze na Twoim miejscu :))

    pzdr,
    Dentarg