  • 1. Data: 2002-11-22 09:14:51
    Temat: Plany Finansowe -MultiBank
    Od: "Adam Tomanek" <g...@p...onet.pl>

    Mam pytania dotyczące Planu Finasowe.

    Co jest wymagane aby w to wejść.

    Jakie są opłaty.

    Jakie prowizje za przyznanie

    Na jakiej to zasadzie to działa

    Ujmę to tak potrzebuje 80.000 na budowę domu ( dokończenie budowy )
    Mam zamiar wziaszcz kredyt mieszkaniowy Kredyt Banku, lub PKO BP SA lub BGŻ

    Ale powstały Plany Finansowe
    Jaka jest ruznica i czy warto w to wchodzić

    Jakie są opłaty ukryte których nie pokazują na stronie multibanku

    Prosze o opinie i rady

    Z poważanie
    Adam .T

  • 2. Data: 2002-11-22 18:57:37
    Temat: Re: Plany Finansowe -MultiBank
    Od: e...@o...pl

> [...]
    > Jaka jest ruznica i  czy warto w to wchodzić
    >
    > Jakie są opłaty ukryte których nie pokazują na stronie multibanku

    ::
    :: proponuje zajrzec na ich strony internetowe, tam jest wszystko opisane.
    :: jesli nie masz czasu, mozesz wydrukowac i poczytac w domu.
    :: Greetz,
    :: Mariusz