  • 1. Data: 2002-11-22 08:25:04
    Temat: Jak zamknąć konto w mbanku
    Od: "Adam Tomanek" <g...@p...onet.pl>

    Jak zamknąć konto w mbanku
    Nie uzymam tego konta
    no i problem
    jak mam je zamknąć
    na stronie nic nie znalazłem

    ps.
    Dodam ze kiedy dostałem umowę to jej nie odesłałem
    ale konto jest aktywne

    Jak to wyłączyć na zawsze

    Z powazaniem Adam T
    g...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-11-22 10:00:25
    Temat: Re: Jak zamknąć konto w mbanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Jak to wyłączyć na zawsze

    Zadzwonic na infolinie??
    08013mbank :)

  • 3. Data: 2002-11-24 10:15:49
    Od: "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zadzwonic na infolinie??
    > 08013mbank :)

    Z tego co pamiętam do zamknięcia konta wymagany jest podpisany papierek
    przesłany tradycyjną pocztą (patrz tabelka funkcjonalności kanałów), ale jak
    to ma wyglądać tego nigdzie nie piszą ;-))

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl e-mail: j...@p...onet.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 4. Data: 2002-11-24 18:58:05
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > to ma wyglądać tego nigdzie nie piszą ;-))

    To nie latwiej zadzwonic na mLinie i tam sie dowiedziec?

    --

    Kazimierz
    GG1213856