  • 1. Data: 2002-11-22 08:37:11
    Temat: Polska => Holandia - konkretne pytanie
    Od: f...@a...net (Czarek)

    Witam,

    mimo, że przejrzałem z 10.000 postów :) i zrobiłem się dużo
    mądrzejszy, to nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

    Mam konto w BPH [euro i PLN] i muszę przekazać kwotę 1.050 euro na
    konto Postbank NV w Holandii. Najchętniej tanio... żeby jeszcze
    szybko, to nie śmiem marzyć ;)

    Aha, ten bank ma swiftcode INGB NL, czy to znaczy, że mogę próbować
    znaleźć jakiś ING w Polsce i po prostu wpłacić na konto ? [sorki,
    jeśli herezje ;)]

    Czy ktoś może mi doradzić jak to zrobić, jakie będą mniej więcej
    koszty i ile czasu może to trwać ?

    Dzęki bardzo za wszelkie głosy :)

    Czarek