    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Lukasa
    Date: Tue, 25 May 2004 07:27:35 +0200

    Dnia Mon, 24 May 2004 13:58:27 +0000 (UTC), "Pete"
    <n...@n...com> napisał(a):

    >Witam,
    >
    >hehe
    >Lukas w 1. rocznicę (AFAIR) zamknięcia ich KK przesłał mi wyciąg nr 35
    >z karty wraz z nowym regulaminem. Dobrze, że mam potwierdzenie
    >zamknięcia KK :-).
    >
    >Jak ja lubię ten bank ;-)

    Ja sie nie dziwie, nie maja czasu... Dostalem wczoraj pismo z
    Auchana, ktory mial wlasne KK a splacanie kredytu (we wspolpracy z ING
    BSK, zazwyczaj mialem bez odsetek i bez prowizji, badz w kilku ratach
    rowniez bez odsetek i bez prowizji), ze mam w ciagu miesiaca wymienic
    te karte na nowa, oparta na wspolpracy z Lukasem. Zatem Lukasowi
    przybedzie pare tysiecy klientow bioracych kredyty. Ciekaw jestem,
    czy klienci Auchana nadal beda korzystac z darmowych (czyli chyba
    oplacanych przez sklep) kredytow? W kazdym razie obiecuja Citroena
    C2, jesli sie uwine z wymiana w ciagu miesiaca. :-)

    --
    Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
    http://adek124.republika.pl/