  • 1. Data: 2004-05-24 13:37:15
    Temat: [mbank] czy jak wezne kk w promocji...
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    i zrezygnuje z niej po roku mbank wydusi ze mnie jakies oplaty (np za
    kolejny rok itd.)

    GP

  • 2. Data: 2004-05-24 14:29:43
    Temat: Re: [mbank] czy jak wezne kk w promocji...
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c8str1$lvn$1@inews.gazeta.pl...
    > i zrezygnuje z niej po roku mbank wydusi ze mnie jakies oplaty (np za
    > kolejny rok itd.)

    Pewnie wypowiedzieć umowę na 45 dni przed końcem roku.
    No i nie dają przy umowie na czas określony ;)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2004-05-24 14:37:23
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Regulamin promocji jest bardzo lakoniczny wiec zastanawiam sie czy nie ma
    kruczkow typu umowa na dwa lata i oczywiscie za 2 rok wezna oplate
    niezaleznie czy sie karte chce czy nie itd.

    GP

  • 4. Data: 2004-05-24 16:17:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 16:37:23 +0200, "ATZ Rzeszow"
    <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl> wklepał(-a):

    >Regulamin promocji jest bardzo lakoniczny wiec zastanawiam sie czy nie ma
    >kruczkow typu umowa na dwa lata i oczywiscie za 2 rok wezna oplate
    >niezaleznie czy sie karte chce czy nie itd.

    Regulamin właściwie nic nie mówi o warunkach otrzymania karty. Do d*uszy z taką
    promocją, w której regulamin nic właściwie nie mówi. Niby za darmo, ale nie
    wiadomo na ile i na jakich zasadach.

  • 5. Data: 2004-05-24 17:34:51
    Od: "-=: Flash :=-" <f...@N...poczta.fm>

> [...]
    d*uszy z taką
    > promocją, w której regulamin nic właściwie nie mówi. Niby za darmo,

    Wydanie karty jest za darmo, za kolejne lata jest pobierana oplata wg
    cennika. Ja dostalem od mBanku kartę w promocji i oplata za wydanie tak
    czy siak zostala pobrana, ale zostala mi zwrócona przez pracownika
    kafejki mBanku, w której podpisywalem umowę.

    --
    Flash

    Zarabiaj w internecie:
    www.hajc.com.prv.pl

  • 6. Data: 2004-05-24 17:53:30
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > czy siak zostala pobrana, ale zostala mi zwrócona przez pracownika
    > kafejki mBanku, w której podpisywalem umowę.

    tak, ale nadal pozostaje pytanie, czy można będzie kartę zwrócić po roku i
    zakonczyć przygodę z KK mBanku z opłatami 0pln, czy też może
    regulamin/zasady promocji zobowiązują do użytkowania karty dłużej, np. 2
    lub 3 lata.
    nie użytkując karty tym samym 2 lub 3 lata (ile będzie w regulaminie),
    naliczą opłatę za piwrwszy rok... oto pytanie ATZ Rzeszów było.

    czyli czy można rok i uciec i być na zero, czy trzeba dłużej, by mieć
    pierwszy rok za free?

    zbyszko janke

  • 7. Data: 2004-05-24 18:28:56
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > tak, ale nadal pozostaje pytanie, czy można będzie kartę zwrócić po roku i
    > zakonczyć przygodę z KK mBanku z opłatami 0pln, czy też może regulamin ...

    Jestem niemal pewien, że przeczytanie regulaminu
    http://www.mbank.com.pl/images/pdf/regulamin_KK_za_d
    armo.pdf
    nie zajęłoby Ci więcej czasu niż napisnie tego posta,
    a nie musiałbyś zadawać niemądrych pytań ;-)

  • 8. Data: 2004-05-24 18:34:52
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    armo.pdf
    > nie zajęłoby Ci więcej czasu niż napisnie tego posta,
    > a nie musiałbyś zadawać niemądrych pytań ;-)

    Nie wiem, czy niemadre byly pytania, czy Twoja rada. :-) Przeczytaj ow
    obszerny regulamin i powiedz, gdzie sa odpowiedzi na zadane pytania.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 9. Data: 2004-05-24 18:43:30
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Nie wiem, czy niemadre byly pytania, czy Twoja rada. :-) Przeczytaj ow
    > obszerny regulamin i powiedz, gdzie sa odpowiedzi na zadane pytania.

    A proszę bardzo:
    pkt I.2 oraz pkt III.1-4

    Mam nadzieję, że 'obszerność' owych punktów Cię nie zrazi,
    to naprawdę da sie przeczytać ;-P

  • 10. Data: 2004-05-24 18:54:32
    Temat: Re: [mbank] czy jak wezne kk w promocji...do Flasha
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-24 19:34, -=: Flash :=- wrote:

> [...]
    > czy siak zostala pobrana, ale zostala mi zwrócona przez pracownika
    > kafejki mBanku, w której podpisywalem umowę.

    Flash, nie mieszaj. Tobie kasę zwrócił agent, bo mu się to i tak opłaca
    - i jak słyszę, wielu agentów stosuje takie praktyki, by zwiększyć swoja
    sprzedaż. To nie jest promocja mBanku, a "oferta specjalna agenta". Jasne?

    --
    luzyta