  • 1. Data: 2004-05-24 12:42:25
    Temat: [Nieco NTG] Kto zmieniał fundusz emerytalny?
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Witam,

    Minęło niedawno 5 lat działania OFE na rynku i uznałem, że przyszedł czas na
    ocenę mojego OFE i ewentualne wnioski z tej oceny. No i wyszło mi, że
    powinienem zmienić fundusz.
    Mam tylko jedną obawę z tym związaną: Czy przypadkiem nasz kochany ZUS przy
    okazji zmiany funduszu nie "zgubi" gdzieś moich danych i nie przestanie
    przekazywać moich składek do nowego funduszu?
    Stąd moje pytanie: Czy ktoś z szanownych grupowiczów zmieniał już fundusz i
    padł/nie padł przy tej okazji ofiarą bałaganu w ZUS? Jak oceniacie ryzyko
    wystąpienia takiej sytuacji?

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 2. Data: 2004-05-24 13:48:57
    Temat: Re: [Nieco NTG] Kto zmieniał fundusz emerytalny?
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info>

    Użytkownik Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał:

    > Minęło niedawno 5 lat działania OFE na rynku i uznałem, że przyszedł czas na
    > ocenę mojego OFE i ewentualne wnioski z tej oceny. No i wyszło mi, że
    > powinienem zmienić fundusz.

    Jeśli można wiedzieć - z czego na co i dlaczego ?

  • 3. Data: 2004-05-24 14:46:08
    Od: "mk" <m...@p...rzeszow.pl>

> [...]
    > okazji zmiany funduszu nie "zgubi" gdzieś moich danych i nie przestanie
    > przekazywać moich składek do nowego funduszu?

    Ja zmieniałem (X.2003) i spotkało mnie dokładnie właśnie to. Składki nie
    wpływają, załatwianie reklamacji trwa do dzisiaj (bez skutku).
    Zyczę więcej powodzenia.

  • 4. Data: 2004-05-24 16:09:29
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    > Stąd moje pytanie: Czy ktoś z szanownych grupowiczów zmieniał już fundusz
    > padł/nie padł przy tej okazji ofiarą bałaganu w ZUS? Jak oceniacie ryzyko
    > wystąpienia takiej sytuacji?

    ja jestem w trakcie...
    Teoretycznie wypowiadasz umowe swojemu staremu OFE i podpisujesz umowe z
    nowych OFE.
    nowy OFE powinien zalatwic wszystkie formalnosci z ZUSem...

    pozdro
    SirmarK

  • 5. Data: 2004-05-24 16:13:18
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:c8t6mp$g3q$1@news.onet.pl,
    Marcin Kozlowski z adresu <s...@...SUNTOwp.pl> napisał(a):

    > ja jestem w trakcie...

    Daj znać, jak Ci poszło ;-)

  • 6. Data: 2004-05-24 16:15:12
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:c8t1or$of9$1@lena.prz.rzeszow.pl,
    mk z adresu <m...@p...rzeszow.pl> napisał(a):

    > Ja zmieniałem (X.2003) i spotkało mnie dokładnie właśnie to. Składki
    > nie wpływają, załatwianie reklamacji trwa do dzisiaj (bez skutku).
    > Zyczę więcej powodzenia.

    Dzięki za ostrzeżenie!
    Właśnie tego się obawiałem. Muszę to jeszcze przemyśleć.
    Daj znać, jak poszło z reklamacją. Powodzenia!

  • 7. Data: 2004-05-24 16:22:27
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    W artykule news:c8sufv$qgf$1@news.onet.pl,
    Wojciech Nawara z adresu <u...@W...nawara.info> napisał(a):

    > Jeśli można wiedzieć - z czego na co i dlaczego ?

    Właściwie nie widzę powodu, żeby robić z tego tajemnicę.
    Jak już pisałem, powodem jest analiza dotychczasowych "osiągnięć" funduszy.
    Chciałem przejść z CU do ING. Różnica dotychczasowych stóp zwrotu, gdyby się
    utrzymała, powinna zrekompensować wyższą prowizję w ING.
    Ale po tym co napisał mk chyba się wstrzymam.

  • 8. Data: 2004-05-24 18:23:37
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Chciałem przejść z CU do ING. Różnica dotychczasowych stóp zwrotu, gdyby
    się
    > utrzymała, powinna zrekompensować wyższą prowizję w ING.

    Uwazam ze swietna decyzja.

    > Ale po tym co napisał mk chyba się wstrzymam.

    Ta tez, przy obecnym burdelu w ZUSie :-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-05-25 06:28:31
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    JaKi z adresu: <j...@g...pl> napisał(a):

    > Uwazam ze swietna decyzja.

    > Ta tez, przy obecnym burdelu w ZUSie :-)

    Tak się chyba czuje dziewica: Chciałabym, a boję się :-)
    Niestety, jakoś nie widzę nadziei na to żeby, jak to trafnie określiłeś,
    burdel kiedyś minął.
    Ta instytucja jest niereformowalna, bo się nie chce zreformować. O wiele
    przyjemniej jest zatrzymać kasę na własnym koncie, niż przekazywać do OFE.

  • 10. Data: 2004-05-25 07:48:36
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <c8up37$s3f$1@maszyna.pl>, Piotr Ho?da wrote:
    > JaKi z adresu: <j...@g...pl> napisa?(a):

    > Ta instytucja jest niereformowalna, bo si? nie chce zreformowaae. O wiele
    > przyjemniej jest zatrzymaae kas? na w?asnym koncie, ni? przekazywaae do OFE.

    Albo zasilac budzet kasa ktora powinna is do OFE.
    MinFin az sie trzesie gdy widzi tyle marnujacych sie w OFE zlotowek.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl