  • 1. Data: 2007-11-28 10:44:39
    Temat: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Bank przez rok wyplacal transze kredytu studenckiego kiedy bylem na
    urlopie dziekanskim. Teraz bank sie zorientowal ze zlamali prawo bo
    obowiazywalo rozporzadzenie ministra i zasadniczo nie powinni wyplacac.
    Bank przez caly czas byl poinformowany o tym ze jestem na urlopie bo
    osobiscie raz w semestrze donosilem im specjalne pismo gdzie bylo to
    okreslone. Czy bank ma prawo domagac sie ode mnie wyplaconej kwoty
    lub wstrzymac aktualne wyplaty ?
    Do kogo sie zwrocic o rade w sprawie moich praw ?

    - Telemach -