  • 1. Data: 2007-11-28 10:44:39
    Temat: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Bank przez rok wyplacal transze kredytu studenckiego kiedy bylem na
    urlopie dziekanskim. Teraz bank sie zorientowal ze zlamali prawo bo
    obowiazywalo rozporzadzenie ministra i zasadniczo nie powinni wyplacac.
    Bank przez caly czas byl poinformowany o tym ze jestem na urlopie bo
    osobiscie raz w semestrze donosilem im specjalne pismo gdzie bylo to
    okreslone. Czy bank ma prawo domagac sie ode mnie wyplaconej kwoty
    lub wstrzymac aktualne wyplaty ?
    Do kogo sie zwrocic o rade w sprawie moich praw ?

    - Telemach -

  • 2. Data: 2007-11-28 10:56:49
    Temat: Re: Bank sie pomylil - czy musze placic za ich blad ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Lis, 11:44, "Telemach" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Bank przez rok wyplacal transze kredytu studenckiego kiedy bylem na
    > urlopie dziekanskim.

    A jak masz w umowie zawartej do tego kredytu?

  • 3. Data: 2007-11-28 11:24:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Nov 2007 11:44:39 +0100, "Telemach" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >okreslone. Czy bank ma prawo domagac sie ode mnie wyplaconej kwoty
    >lub wstrzymac aktualne wyplaty ?
    Oczywiście, że ma prawo. I nie ma prawo do pobrania odsetek za te
    transze.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 4. Data: 2007-11-28 11:33:57
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > Oczywiście, że ma prawo.

    a moze sie zgodzic na doliczenie tego do ogolnej kwoty kredytu tak zeby
    splata nastapila zgodnie z okresem splat zapisanym w umowie ?

    - Telemach -

  • 5. Data: 2007-11-28 12:30:12
    Od: MH <O...@h...org>

    krzysztofsf wrote:

    > A jak masz w umowie zawartej do tego kredytu?

    Zapewne tylko tyle, ze nalezy dostarczac zaswiadczenie z uczelni, na ktorym
    jest napisane wszystko co potrzeba. Jest tam dokladna informacja o stanie
    rejestracji, ewentualnym skresleniu, zamrozeniu studiow itp.

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 6. Data: 2007-11-28 12:31:29
    Od: MH <O...@h...org>

    krzysztofsf wrote:

> [...]

    jest napisane wszystko co potrzeba. Jest tam dokladna informacja o stanie
    rejestracji, ewentualnym skresleniu, zamrozeniu studiow itp.

    Zakladam, ze delikwent papier co semestr dostarczal, bo inaczej bank
    przestalby wyplacac transze kredytu i wyslal harmonogram splat po gorszych
    warunkach (niz po normalnym ukonczeniu studiow).

    --
    Milosz Marian Hulboj
    http://blog.hulboj.org/pl

  • 7. Data: 2007-11-28 12:33:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 28 Nov 2007 12:33:57 +0100, "Telemach"
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >a moze sie zgodzic na doliczenie tego do ogolnej kwoty kredytu tak zeby
    >splata nastapila zgodnie z okresem splat zapisanym w umowie ?

    Może, ale nie musi.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 8. Data: 2007-11-28 17:45:54
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Może, ale nie musi.

    Klient jest tutaj na wygranej pozycji i może negocjować korzystne dla siebie
    warunki.

    /*-+

  • 9. Data: 2007-11-28 19:57:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 28 Nov 2007 18:45:54 +0100, "*piotr'ek*"

    >Klient jest tutaj na wygranej pozycji i może negocjować korzystne dla siebie
    >warunki.

    Niespecjalnie. O tyle ma wygrana pozycję, że jedyne co musi, to na
    wezwanie banku oddać to, co bank mu omyłkowo przelał bez żadnych
    odsetek.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 10. Data: 2007-11-28 19:57:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Miroo napisał(a):
    > Klient na wygranej pozycji z bankiem?? Pierwsze słyszę..

    Malo slyszales.

    --
    Mithos