  • 1. Data: 2005-12-22 06:00:54
    Temat: Inteligo się sypie
    Od: "big john" <1...@2...3pl>

    komunikat:

    "Niedostępność konta Inteligo
    Z powodu nieprawidłowości pracy jednego z elementów systemu informatycznego
    Inteligo niedostępny jest serwis WWW, WAP, oraz automatyczny serwis
    telefoniczny, dłuższy jest też czas oczekiwania na połączenie z
    konsultantem. Nie można również korzystać z bankomatów oraz dokonywać
    płatności kartami Inteligo w punktach handlowo-usługowych. Jednocześnie
    informujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby przywrócić dostępność konta
    w jak najkrótszym czasie.
    Za powstałe utrudnienia przepraszamy."

    w jak najkrótszym czasie - przed świętami, to najwyżej 10 minut

  • 2. Data: 2005-12-22 07:13:59
    Temat: Re: Inteligo się sypie
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    > komunikat:
    >
    > "Niedostępność konta Inteligo
    [ciach]

    Nic dodać nic ująć.
    Zwykle jestem wyrozumiały bo wszedzie pracują tylko ludzie i nie ma bezbłędnych
    systemów. Jednak dzisiaj inteligo podniosło mi ciśnienie.
    Rok temu też mieli problemy w podobnym okresie.
    Taka ich mać. %&^#%^

    Wpółczuję paniom i panom z callcenter inteligo.

    Bogusz.
    P.S.
    Wesołych Świąt dal wszystkich czytelników grupy.

  • 3. Data: 2005-12-22 08:05:51
    Od: b...@o...pl

    Witam wszystki właśnie sprawdzałem nie można się zalogować do konta , ten bank
    ostatnio działa mi na nerwy po kilku przygodach zlikwidowałem tam konto teraz
    chyba to samo zrobimy z kontem żony , rozumiem że z kartą nie mam się co
    wybierać na zakupy??? Na dodatkowo zero informacji na gównej stronie o tak
    poważnym zdażeniu a jak mają jakaś pierdołe do ogłoszenia to co chwile daty
    uaktualniają chamstwo do kwadratu, Podsumowanie; Konto zwykłe w PKOBP Konto
    inteligo i zachwile inteligo żony zamkniete na nas już nie zarobia ani grosza a
    zarabiali sporo przez 5 lat linia kredytowa na 8000zł. cały czas wykożystana,
    pozdraowionka!!!