  • 11. Data: 2003-08-04 06:01:09
    Temat: Re: KK BPH - brak możliwości automatycznej spłaty
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    SC <o...@s...com.pl> wrote:
    > I własnie dlatego (miedzy innymi) zrezygnowałem z usług BPH.
    > Stwierdzili, że nie moge automatycznie spłacać zadłuzenia na KK.
    > Chodzi zapewne o to aby gdy sie pomylisz, zapomnisz, wyjedziesz, cos ci sie
    > stanie itp. naliczyć ci wieksze odsetki.
    > Mówili, że nie ma takich mozliwości w ich programie komputerowym. Ha ha..

    I tak jest postęp, bo od jakiegoś czasu jest przy spłacie możliwość wyboru
    kwoty (całej lub minimalnej) - do niedawna trzeba było ją pracowicie
    przepisać z innego miejsca.

    Natomiast zastanawiam się, czy gdyby wpisać taki przelew jako "zwykły"
    przelew odroczony, to czy poszło by prawidłowo - numer konta w końcu widać.

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 12. Data: 2003-08-04 06:38:39
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    MichalL <m...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > spłacam kredyt karty mocno przed terminem.
    > Niestety. korzystając z tej opcji nie da się ustawić daty spłaty. Spłata
    > następuje natychmiast.
    > To jest złe rozwiązanie. Wolałbym, żeby spłata następowała w terminie
    > spłaty.
    > Na tym w końcu polega atrakcyjność kart kredytowych.

    Rozwiązanie problemu jest dziecinnie proste.
    W "Przelewach wzorcowych" definiujesz wzór przelewu z nr rachunku karty
    kredytowej, a póżniej wystarczy wybrać opcję "Przelew odroczony", wpisać
    kwotę i datę realizacji i po sprawie.
    Nie ma obowiązku korzystania z opcji "Spłać zadłużenie".

  • 13. Data: 2003-08-04 06:51:36
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    jba2 wrote:

> [...]
    > odroczony", wpisać kwotę i datę realizacji i po sprawie.
    > Nie ma obowiązku korzystania z opcji "Spłać zadłużenie".

    I tak robię. Tyle że "spłac zadłużenie" jest po to, żeby mi ułatwić życie.
    Na przykład po to, żebym się nie pomylił przy wpisywaniu kwoty.
    Automatu który to robi w BPH nie ma. Nie mówiąc już o zupełnie automatycznej
    spłacie kasy.

    MichalL

  • 14. Data: 2003-08-04 11:03:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2003 06:01:09 +0000 (UTC), Piotr Piatkowski napisał(a):

    > I tak jest postęp, bo od jakiegoś czasu jest przy spłacie możliwość wyboru
    > kwoty (całej lub minimalnej) - do niedawna trzeba było ją pracowicie
    > przepisać z innego miejsca.

    O, to da się wpisać odroczony?

    > Natomiast zastanawiam się, czy gdyby wpisać taki przelew jako "zwykły"
    > przelew odroczony, to czy poszło by prawidłowo - numer konta w końcu widać.

    Ja od zawsze tak spłacam MC Silver - bo wkurzyło mnie że opcja "spłata" nie
    dawała możliwości odroczonej spłaty...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki