  • 1. Data: 2003-08-01 12:12:02
    Temat: pytanie o expandera
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Zamierzam skorzystać z usług tej firmy w załatwieniu kredytu mieszkaniowego.
    Moze ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi?
    Proszę o informacje.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-08-01 12:44:35
    Temat: Re: pytanie o expandera
    Od: "Jacek" <j...@W...onet.pl>

    > Zamierzam skorzystać z usług tej firmy w załatwieniu kredytu mieszkaniowego.
    > Moze ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi?

    Doświadczeń nie mam, ale IMO warto, możesz się dopytać o wszystko co Cię
    interesuje, porównać oferty różnych banków, tym bardziej, że nic za to nie
    płacisz.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-08-01 13:26:56
    Od: "darekmysliwiec.biz" <d...@o...pl>

    Kopalnia wiedzy o kredytach - samemu do tych informajci możesz dojść, ale
    chwilę to na pewno potrwa. masz w jednym miejscu porównanie ponmiędzy
    róznymi kredytami, nie tylko tymi, które oferują.

    Dariusz Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz
    WWW: http://www.darekmysliwiec.biz/

    TachoScan - aplikacja przeznaczona dla analizy
    czasu pracy kierowców z odczytem zapisów
    tarczek tachografów za pomocą skanera.