  • 1. Data: 2003-08-01 13:27:06
    Temat: LGnet we Wrocławiu
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Chciałem przed chwilą zamknąć netkonto bezpośrednio w oddziale. Panienka
    powiedziała, że oni tego nie widzą i u nich się nie da zamknąć. Trzeba
    wysyłać wniosek do centrali.

    Tak swoją drogą to był oddział we Wrocławiu, który się mieści w Katedrze Św.
    Limuzyny. Panienka jeszcze powiedziała, że był już rano taki co się uparł, że
    chce jednak u nich zamknąć, a ona pokazała mu, że się nie da.

    Ciekawe, że jak wpłacałem/wypłacałem to jakoś im moje dane wyskakiwały ...

  • 2. Data: 2003-08-01 16:34:30
    Temat: Re: LGnet we Wrocławiu
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    Piotr Miecznikowski <p...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Chciałem przed chwilą zamknąć netkonto bezpośrednio w oddziale. Panienka
    > powiedziała, że oni tego nie widzą i u nich się nie da zamknąć. Trzeba
    > wysyłać wniosek do centrali.

    Formalnie miała rację, gdyż ciągle obowiązuje nas "Regulamin prowadzenia
    rachunków bankowych w LG Petro Bank SA w ramach bankowości elektronicznej",
    oczywiście z uwzględnieniem, że następcą prawnym LG Petro Banku SA jest
    Nordea Bank Polska SA.
    W nim natomiast napisano: "Wypowiedzenie powinno być dostarczone do LGnet w
    formie pisemnej pod rygorem nieważności" (par. 43. ust. 2), oraz "LGnet -
    Komórka organizacyjna w Centrali Banku odpowiedzialna i upoważniona do
    prowadzenia obsługi klientów w ramach bankowości elektronicznej" (par. 2).
    Natomiast to gdzie byłeś to była "Placówka operacyjna - Odział Operacyjny
    lub Przedstawicielstwo Oddziału Banku prowadzące obsługę klientów".
    Wypowiedzenie należy więc dostarczyć do "komórki organizacyjnej w Centrali
    Banku odpowiedzialnej i upoważnionej do prowadzenia obsługi klientów w
    ramach bankowości elektronicznej". Dostarczyć można dowolnie, np. osobiście
    lub pocztą, ale jak sądzę można też grzecznościowo oddać w placówce
    operacyjnej, która przekaże je pocztą wewnętrzną do tej "komórki" ;-). Tyle,
    że termin wypowiedzenia będzie biegł od chwili otrzymania wypowiedzenia
    przez "komórkę" a nie przez "placówkę operacyjną".

    > Ciekawe, że jak wpłacałem/wypłacałem to jakoś im moje dane wyskakiwały ...

    Bo w regulaminie jest, że wpłaty i wypłaty w formie gotówkowej mogą być
    dokonywane w placówkach operacyjnych (par. 9, 10).

    Pozdr.,