  • 1. Data: 2003-08-01 13:48:43
    Temat: z Pekao sa do Fortis
    Od: "Adam" <a...@p...pl>

    czy opłaca się przenieść konto z Pekao sa do fortisu
    Jakie znacie "za" i "przeciw" bankowi Fortis

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-08-01 13:53:34
    Temat: Re: z Pekao sa do Fortis
    Od: "" <s...@W...pl>

    > czy opłaca się przenieść konto z Pekao sa do fortisu
    > Jakie znacie "za" i "przeciw" bankowi Fortis
    >
    > pozdr.

    jakie miasto?

  • 3. Data: 2003-08-01 18:01:32
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Adam wrote in news:3fff.00001429.3f2a6fba@newsgate.onet.pl:

    > czy opłaca się przenieść konto z Pekao sa do fortisu
    > Jakie znacie "za" i "przeciw" bankowi Fortis

    A jakie konto chcesz otworzyć w Fortisie ?
    Ale mówiąc w skrócie Fortis jest fajny.

    Tak btw to zawsze jest fajnie wynieść się z żubrobanku. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {AE5578AE-D1BB-4F0A-99CF-71EF09060099}

  • 4. Data: 2003-08-01 18:19:41
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > Ale mówiąc w skrócie Fortis jest fajny.

    Fajny ale niestety drogi...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2003-08-02 13:51:33
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Piotr wrote in news:bgeb03$4et$1@news.polbox.pl:

    > Fajny ale niestety drogi...

    E-pakiet nie jest.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {4483D5D0-3DBD-474A-8FAD-CDC93EA7929C}

  • 6. Data: 2003-08-04 07:10:24
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce> napisał

    > E-pakiet nie jest.

    Tzn nie jest fajny, czy nie jest drogi?? :)

    pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 7. Data: 2003-08-04 08:53:02
    Od: "Mariusz Kaczmarek" <j...@N...gazeta.pl>

    Adam <a...@p...pl> napisał(a):

    > czy opłaca się przenieść konto z Pekao sa
    na pewno się opłaca - nie ważne dokąd - zawsze odczujesz ulgę
    do fortisu
    To zależy od tego co miałeś w pekao sa i co jest dla Ciebie ważne.
    Ja przenosiłem eurokonto VIP - z powodu oprocentowania debetu i totalnego
    burdelu - na srebrnego fortisa . Opłaciło mi się (ok. 300PLN miesięcznie
    zostaje w mojej kieszeni) bo mam debet na starych zasadach(po lombardzie).
    Poza tym mam porządek, dobry dostęp do konta, nie muszę stać w kolejkach (ani
    do kasy, ani do opiekuna) - warte tych paru złotych miesięcznej opłaty. Nawet
    przelewy za 1,50PLN przez internet mi nie przeszkadzają (zresztą zawsze można
    uzupełnić jakimś mBankiem)

    POzdrawiam
    Mariusz

  • 8. Data: 2003-08-04 09:48:14
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Michal Zapalowski wrote in news:bgl0ta$91d$1@kujawiak.man.lodz.pl:

    > Tzn nie jest fajny, czy nie jest drogi?? :)

    Pomyśl. :)

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {D0F8C9DA-4DED-48EA-B4A6-3D0A651D8970}