  • 1. Data: 2003-08-01 12:28:56
    Temat: pomocy!!!CO ZROBIĆ KIEDY KSIĄŻECZKA OSZCZĘDNOŚCIOWA GINIE.
    Od: "romano" <r...@i...pl>

    pomocy!!!
    CO ZROBIĆ KIEDY KSIĄŻECZKA OSZCZĘDNOŚCIOWA GINIE. Chcę dokonać wypłaty
    dysponuję tylko kserokopią i dowodem osobistym.
    Co dalej.

  • 2. Data: 2003-08-01 19:24:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "romano" <r...@i...pl> writes:

    > CO ZROBIĆ KIEDY KSIĄŻECZKA OSZCZĘDNOŚCIOWA GINIE. Chcę dokonać wypłaty
    > dysponuję tylko kserokopią i dowodem osobistym.
    > Co dalej.

    Ja bym poszedl do PKO BP :-)
    Jeszcze ktos wyplaci na lewy dowod...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2003-08-02 14:21:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Udać się do oddziału w którym założono książeczkę. Oni mają to zaksięgowane.
    Nie sądzę, by ktokolwiek wypłacił Ci na podstawie kserokopii.