  • 1. Data: 2010-04-19 13:39:15
    Temat: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
    Od: Michal <n...@n...org>

    Wymagają jakichś papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
    wpływów na konto? Jakie macie doświadczenia?

    Michał

  • 2. Data: 2010-04-19 13:48:47
    Temat: Re: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 15:39:15 +0200, Michal napisał(a):

    > Wymagają jakichś papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
    > wpływów na konto? Jakie macie doświadczenia?

    Według słów mojej bankierki zasadniczo wymagane jest złożenie nowego
    wniosku (czyli procedura identyczna jak przy wnioskowaniu o kartę).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-04-19 16:27:29
    Od: "MarcinS" <m...@o...pl>

    W moim przypadku wystarczyło potwierdzenie wpływów wynagrodzenia na rachunek
    za 6 miesięcy.
    Marcin.

  • 4. Data: 2010-04-20 06:28:58
    Od: guest <n...@T...pl>

    Jeżeli limit ma być powyżej 10K to chcą zaświadczenie o zarobkach.

  • 5. Data: 2010-04-20 12:23:03
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Mon, 19 Apr 2010 13:48:47 +0000 (UTC), olgierd <n...@n...problem>
    wrote:

    > Według słów mojej bankierki zasadniczo wymagane jest złożenie nowego
    > wniosku (czyli procedura identyczna jak przy wnioskowaniu o kartę).

    moja tez tak powiedziala, procedure przechodzilem w lutym
    zaznaczyla ze przepisy sie zmienily i nie ma opcji
    z obrotami na koncie czy pokazywaniem wplywow wynagrodzen na konto
    jak dostarczylem na ichnim wzorcu zaswiadzcenie o zarobkach limit byl zmieniony w
    pare dni

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 6. Data: 2010-04-21 21:27:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    guest pisze:
    > Jeżeli limit ma być powyżej 10K to chcą zaświadczenie o zarobkach.

    tez chcialem podwyzszyc i "nie bo nie", poszedlem jeszcze do placowki w
    ktorej karte wyrabialem, mieli bankierzy jakies zebranie, mial do mnie
    (ten moj) zadzwonic, ale nie zadzwonil...trudno, poczekam az beda cos
    ode mnie chcieli

    zrobilem tak kiedys z citi i limit podniesli bez wnioskow

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2010-04-21 21:44:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > ktorej karte wyrabialem, mieli bankierzy jakies zebranie, mial do mnie
    > (ten moj) zadzwonic, ale nie zadzwonil...trudno, poczekam az beda cos ode

    Ja sie wlasnie orzymierzam do wyniesianie z Aliora. Juz ponad 2 m-ce nie
    potrafia odpowiedziec na reklamacje dotyczaca wpisania do wyciagu odsetek,
    nie wiadomo ze co. Ostatnio jak skladalem druga reklamacje, na rozliczenie
    zakupu biletow (automat nie wydal, bo zabraklo kartonikow, wyskoczyl
    komunikat 'transakcja anulowana') to powiedziano mi, ze bank zawsze moze
    przedluzyc czas rozpatrywania 'reklamacji finansowych'. Czuje, ze bedzie to
    drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija wlasnie 843 dzien od
    zlozenia reklamacji).
    Karte Aliora transferuje do Multi... Hehe... to juz chyba moj 3 powrot do
    Multi ;).

    MK

  • 8. Data: 2010-04-22 07:17:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 23:44:28 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > wlasnie 843 dzien od zlozenia reklamacji).
    > Karte Aliora transferuje do Multi... Hehe... to juz chyba moj 3 powrot

    U mnie Alior przegrał z Polbank-era (mimo słabego www, braku blokad i
    spłaty księgowanej na drugi dzień po nocnym mieleniu).
    Co do Toyoty to ostatnio coś było na grupie i ich reklamacjach -
    permanentnie gubią i dopiero jak się upomnisz z potwierdzeniem to
    reklamacja się cudownie znajduje ;)
    Co do Multi to powinni Ciebie już wpiąć do gablotki "tych klientów nie
    obsługujemy" hłe hłe.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-04-23 22:00:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Co do Multi to powinni Ciebie już wpiąć do gablotki "tych klientów nie
    > obsługujemy" hłe hłe.

    dlaczego jednak wszyscy wracają do multi? miałem to samo, czyżby u
    sąsiada trawa okazała się być mniej zielona?
    korzystam głównie z Multi chociaż kk akurat mam w Polbanku (CB 1%, tanie
    raty, super przeliczniki) i Aliorze (CB 1%)...niech tylko Multi
    wprowadzi CB to od razu wezmę od nich kartę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2010-04-24 06:51:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > dlaczego jednak wszyscy wracają do multi? miałem to samo, czyżby u sąsiada
    > trawa okazała się być mniej zielona?

    Ja wracam do Multi, bo bede mial darmowe wyplaty z KK, oprocentowanie 9,9%,
    wiec nawet jak nie uda mi sie splacic tego samego dnia to koszt takiej
    wyplaty bedzie znikomy, dodatkowo karta darmowa przy wykonaniu 120
    transakcji w ciagu roku. Podstawowa karta zostanie Polbank.
    A moje ostat nie rozstanie z Multi bylo spowodowane zmianami w TOiP. Z
    rachunkiem nie zamierzam wracac :).

    MK