  • 11. Data: 2010-04-24 07:13:03
    Temat: Re: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK pisze:

    > Ja sie wlasnie orzymierzam do wyniesianie z Aliora. Juz ponad 2 m-ce nie
    > potrafia odpowiedziec na reklamacje dotyczaca wpisania do wyciagu
    > odsetek, nie wiadomo ze co.

    E tam 2 miesiące... Ja czekam już jakieś 13 i pół miesiąca aż mi Alior
    odpowie na reklamację... :-)

    > Czuje, ze bedzie to drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija
    > wlasnie 843 dzien od zlozenia reklamacji).

    No to mi jeszcze do tej liczby trochę brakuje...

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2010-04-24 07:37:40
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Podstawowa karta zostanie Polbank.

    Jeśli można 2 pytania.
    W Polbank drażni mnie to, że z wyciągu (do rachunku) nie idzie dojść co
    gdzie było wydawane.
    Czy w przypadku KK też tak jest ?
    Czy w serwisie widać online stan na KK ?
    P.G.

  • 13. Data: 2010-04-24 08:22:36
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 09:37:40 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > W Polbank drażni mnie to, że z wyciągu (do rachunku) nie idzie dojść co
    > gdzie było wydawane.
    > Czy w przypadku KK też tak jest ?

    Nie, wyciągi są czytelne (na www widać dużo więcej).

    > Czy w serwisie widać online stan na KK ?

    Blokad nie widać

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-04-24 08:28:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4bd29fc4$1@news.home.net.pl...

    > W Polbank drażni mnie to, że z wyciągu (do rachunku) nie idzie dojść co
    > gdzie było wydawane.
    > Czy w przypadku KK też tak jest ?

    Ja mam tylko kk i tam dla mnie jest wszystko jasne i czytelne.

    > Czy w serwisie widać online stan na KK ?

    Nie korzystam.

    MK

  • 15. Data: 2010-04-24 13:51:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 10:22:36 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Blokad nie widać

    Blokad transakcji wykonanych kartą kredytową? Jakże nie?

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 16. Data: 2010-04-24 14:13:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 13:51:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Blokad transakcji wykonanych kartą kredytową? Jakże nie?

    Niby gdzie? Bo śladu po transakcji z czwartku nie ma ani na wyciągu ani w
    "Bieżącym saldzie" w Informacji o karcie.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-04-24 14:32:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:13:30 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Niby gdzie? Bo śladu po transakcji z czwartku nie ma ani na wyciągu ani
    > w "Bieżącym saldzie" w Informacji o karcie.

    Ach, Polbank, przepraszam -- nie doczytałem, myślałem, że cały czas
    idziemy po temacie ;-)

  • 18. Data: 2010-04-25 11:25:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-19 15:39, Michal pisze:
    > Wymagają jakichś papierów czy dało się to zrobić na podstawie historii
    > wpływów na konto? Jakie macie doświadczenia?

    A ćwiczył ktoś obniżenie limitu ?

    Interesuje mnie też zmiana typu karty (Gold > Silver) na dotychczasowych
    warunkach (1% zwrotu). Da się tak ?

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2010-04-27 13:23:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 13:25:38 +0200, Mithos napisał(a):

    > A ćwiczył ktoś obniżenie limitu ?
    >
    > Interesuje mnie też zmiana typu karty (Gold > Silver) na dotychczasowych
    > warunkach (1% zwrotu). Da się tak ?

    Pewnie się da ale nowa karta i nowe warunki i CB 1% pójdzie w ...

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-04-27 15:43:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-27 15:23, xbartx pisze:
    > Pewnie się da ale nowa karta i nowe warunki i CB 1% pójdzie w ...

    Pytałem czy się da na dotychczasowych warunkach :)

    --
    Mithos