eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos? › Re: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 07:17:45 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <hqot6p$ja5$5@inews.gazeta.pl>
    References: <4bcc5d03$0$17098$65785112@news.neostrada.pl>
    <hqjhja$rq6$1@news2.ipartners.pl> <hqnqku$1j58$1@opal.icpnet.pl>
    <hqnrk0$66j$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: stallman.rootnode.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271920665 19781 89.248.165.10 (22 Apr 2010 07:17:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Apr 2010 07:17:45 +0000 (UTC)
    X-User: rebahas
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:525534
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 23:44:28 +0200, MK napisał(a):

    > Ja sie wlasnie orzymierzam do wyniesianie z Aliora. Juz ponad 2 m-ce nie
    > potrafia odpowiedziec na reklamacje dotyczaca wpisania do wyciagu
    > odsetek, nie wiadomo ze co. Ostatnio jak skladalem druga reklamacje, na
    > rozliczenie zakupu biletow (automat nie wydal, bo zabraklo kartonikow,
    > wyskoczyl komunikat 'transakcja anulowana') to powiedziano mi, ze bank
    > zawsze moze przedluzyc czas rozpatrywania 'reklamacji finansowych'.
    > Czuje, ze bedzie to drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija
    > wlasnie 843 dzien od zlozenia reklamacji).
    > Karte Aliora transferuje do Multi... Hehe... to juz chyba moj 3 powrot
    > do Multi ;).

    U mnie Alior przegrał z Polbank-era (mimo słabego www, braku blokad i
    spłaty księgowanej na drugi dzień po nocnym mieleniu).
    Co do Toyoty to ostatnio coś było na grupie i ich reklamacjach -
    permanentnie gubią i dopiero jak się upomnisz z potwierdzeniem to
    reklamacja się cudownie znajduje ;)
    Co do Multi to powinni Ciebie już wpiąć do gablotki "tych klientów nie
    obsługujemy" hłe hłe.



    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1