    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Alior- podniesienie limitu- cwiczyl ktos?
    Date: Wed, 21 Apr 2010 23:44:28 +0200

    news:hqnqku$1j58$1@opal.icpnet.pl...

    > tez chcialem podwyzszyc i "nie bo nie", poszedlem jeszcze do placowki w
    > ktorej karte wyrabialem, mieli bankierzy jakies zebranie, mial do mnie
    > (ten moj) zadzwonic, ale nie zadzwonil...trudno, poczekam az beda cos ode
    > mnie chcieli

    Ja sie wlasnie orzymierzam do wyniesianie z Aliora. Juz ponad 2 m-ce nie
    potrafia odpowiedziec na reklamacje dotyczaca wpisania do wyciagu odsetek,
    nie wiadomo ze co. Ostatnio jak skladalem druga reklamacje, na rozliczenie
    zakupu biletow (automat nie wydal, bo zabraklo kartonikow, wyskoczyl
    komunikat 'transakcja anulowana') to powiedziano mi, ze bank zawsze moze
    przedluzyc czas rozpatrywania 'reklamacji finansowych'. Czuje, ze bedzie to
    drugi Toyota Bank, ktory niniejszym pozdrawiam (mija wlasnie 843 dzien od
    zlozenia reklamacji).
    Karte Aliora transferuje do Multi... Hehe... to juz chyba moj 3 powrot do
    Multi ;).

    MK