  • 1. Data: 2010-04-19 04:55:12
    Temat: Inteligo - konto wspólne a VE
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Chcę założyć w Inteligo konto wspólne. Z tego co mi się wydaje
    to od razu dla każdej osoby będzie karta VE. To pociąga potem co
    miesiąc opłaty za dwie karty. A mi jest potrzebna tylko 1 karta,
    bo drugiej osobie wystarczy dostęp przez internet i płacenie za
    nieużywaną kartę mija się z sensem. Czy wystarczy, że nie będę
    aktywować jednej karty czy trzeba to jakoś inaczej załatwiać?

  • 2. Data: 2010-04-19 07:25:05
    Temat: Re: Inteligo - konto wspólne a VE
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 04:55:12 +0000 (UTC), ab napisał(a):

    > co
    > miesiąc opłaty za dwie karty. A mi jest potrzebna tylko 1 karta,

    Kartę można zablokować u konsultanta i wtedy jest już tylko kawałkiem
    plastiku, za który nie pobierają opłaty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl