  • 21. Data: 2020-07-02 07:06:16
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Tak zgadza się. Są dostępne jak sobie PRZESTAWISZ bo pojechali automatem

    Przypomnę Twój pierwszy post:

    "UE nakazało używać do autoryzacji przelewów nie SMSów a aplikacji
    mobilnych na smartfonach."

    A teraz się zastanów jak ten pierwszy post ma się do tego co zrobiło
    Mille.
    KJ

  • 22. Data: 2020-07-02 07:51:31
    Od: z <...@...pl>

    Taką informację uzyskałem na millenet czat.

  • 23. Data: 2020-07-02 10:44:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z napisał(a) :

    > Szkoda że nie skopiowałem treści czata.
    > Tam ładny pan uzasadniał działanie banku dyrektywą unijną.
    > Chyba rozumiesz że ciśnienie mi się podniosło ;-)

    Czatownik bankowy nigdy nie był wyznacznikiem bezgranicznej
    wiarygodności i profesjonalizmu. A bo to raz różne osoby dostawały
    różne odpowiedzi? :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 24. Data: 2020-07-02 11:23:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.07.2020 o 07:00, z pisze:

    > "Zmiany zostały wprowadzone automatycznie dla klientów, którzy
    > korzystają z Aplikacji Mobilnej. Oczywiście będzie Pan powrócić do H@seł
    > SMS. Token można wyłączyć przez Millenet.  Jeżeli nie będzie miał Pan
    > takiej możliwości, konsultanci na Infolinii mogą wykonać zlecenie
    > telefonicznie. Poniżej opiszę Panu jak można dokonać zmiany autoryzacji
    > mobilnej na HasłaSMS."
    >
    > Tak zgadza się. Są dostępne jak sobie PRZESTAWISZ bo pojechali automatem

    No i w czym problem? Jeśli ktoś nie ma telefonu, na którym działa
    aplikacja mobilna, to mu nie zmienili.

    MJ

  • 25. Data: 2020-07-02 11:25:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Jul 2020 09:50:59 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > "zet" jak zwykle nie czai bazy.
    > Aż dziw, że dał też cytaty przeczące jego tezie - cóż, to taki typ, co powie prawdę
    jak się pomyli.

    Są ludzie, których nieszczęść i nieudanego życia są zawsze winni jacyś
    inni.
    Zet rozładowuje swoje frustracje na UE, bo masoni i cykliści wyszli z mody.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2020-07-02 11:33:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > No i w czym problem? Jeśli ktoś nie ma telefonu, na którym działa
    > aplikacja mobilna, to mu nie zmienili.

    Wiesz. Ja aplikacji mobilnych używam po to, żeby wiedzieć ile mam "przy
    karcie". Zagraniem mille też bym się wkurzył.
    KJ

  • 27. Data: 2020-07-02 13:44:09
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 11:40:50 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Wiesz. Ja aplikacji mobilnych używam po to, żeby wiedzieć ile mam "przy
    > karcie". Zagraniem mille też bym się wkurzył.

    A ja mam apki mobilne na zupełnie innym urządzeniu (tablet) niż to (nokia E51 - wciąż
    działa ;), w którym mam kartę SIM z przypisanym numerem telefonu, jaki mam w bankach
    podany do SMSów.

    Pewnie, że 95% - a może nawet i więcej - klientów ma smarkfony.
    Pewnie nawet i z połowa z nich ma apkę.
    Ale nie sądzę, że można założyć, że można im nagle zmienić sposób autoryzacji z
    przepisania kodu SMS do przeglądarki nawpisanie PINu do apki.
    Zapewne milek będzie głęboko ukrywał informację, ile z tego powodu będzie awantur -
    ale takiej chamówy nie odwalił nawet mBąk (jeśli wierzyć internetowi, to jedynie
    popierdółka toyota - no i jeszcze jest casus żubra, który kasuje za SMSy
    autoryzacyjne, a tokeny polikwidowali - a miałem taki fajny na J2ME, który działa na
    nokii E51 - i to nawet lepiej działał niż ten adroidowy, bo po prostu działał, nawet
    nie wymagał łączności z siecią - a ten androidowy dwa razy się rozsynchronizował i go
    skasowałem) - ci jedynie przez jakiś czas zawracali d4 przy każdym logowaniu się do
    apki, żeby zmienić na "autoryzację mobilną" - ale w końcu przestali.

  • 28. Data: 2020-07-02 16:28:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >numerem telefonu, jaki mam w bankach podany do SMSów.
    >Pewnie, że 95% - a może nawet i więcej - klientów ma smarkfony.

    Raczej ponizej 1% ma tak, ze zainstalowalo sobie apke, ale nie nosi
    tabletu na codzien przy sobie :-)

> [...]
    >Zapewne milek będzie głęboko ukrywał informację, ile z tego powodu
    >będzie awantur - ale takiej chamówy nie odwalił nawet mBąk

    No jak nie ? Lista hasel jednorazowych po 29zl to nie chamstwo ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-07-02 16:30:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:
    [...]
    >Wiesz. Ja aplikacji mobilnych używam po to, żeby wiedzieć ile mam
    >"przy
    >karcie". Zagraniem mille też bym się wkurzył.

    Czy nalezy z tego wnioskowac, ze telefon z apka nosisz przy sobie ?

    No to w czym problem ?

    A propos - mozna w milku miec dwie apki na dwoch telefonach ?

    I na ktory wtedy przychodzi ?

    J.

  • 30. Data: 2020-07-02 16:48:43
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    z <...@...pl> wrote:

    > UE nakazało używać do autoryzacji przelewów nie SMSów a aplikacji
    > mobilnych na smartfonach.

    Nakazało? Mnie mBank o to męczy przy każdym odpaleniu aplikacji, ale
    ignoruję i dalej dostaję SMSy.

    --
    Przychodzi żółw do jeża - fryzjera i mówi:
    - Poproszę na jeża.