  • 1. Data: 2020-06-24 19:22:36
    Temat: Czy Belka bedzie zwracal?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeżeli będziemy trzymali depozyt na rachunku ujemnie oprocentowanym, to Belka nam
    zwróci ryczałtowe 20%?

  • 2. Data: 2020-06-24 19:40:51
    Temat: Re: Czy Belka bedzie zwracal?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-24 o 19:22, ąćęłńóśźż pisze:

    > Jeżeli będziemy trzymali depozyt na rachunku ujemnie oprocentowanym, to
    > Belka nam zwróci ryczałtowe 20%?

    Ew. strata do odliczenia w kolejnym roku.

  • 3. Data: 2020-06-27 18:59:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Poldek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Gdzie taki? Nominalnie pewnie 0%, opłat się nie liczy.
    A uwzględniając inflację (wystarczy oficjalną) mieliśmy kwiecień-maj
    najniższe realne stopy procentowe na świecie. I dalej w niechlubnej
    czołówce.

    >Ew. strata do odliczenia w kolejnym roku.

    Jest na to paragraf w przypadku rachunków dla os. fizycznych?

    Arek

  • 4. Data: 2020-06-28 09:26:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przykładowo ktoś pisał, że Citek dla walutowych wprowadza procenty ujemne.
    To idziemy po dopłaty - a co, gorsi od chłopów jesteśmy?? ;-)

    -----

  • 5. Data: 2020-07-01 11:33:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" 5ef38bdc$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    : Jeżeli będziemy trzymali depozyt na rachunku ujemnie
    : oprocentowanym, to Belka nam zwróci ryczałtowe 20%?

    Od dawna rząd RP rozpatruje likwidację podatku
    Belki/Vincentego/Szczurka -- może wreszcie dotrzyma słowa?... ;)

    [może rząd RP uzna, że plus jest tożsamy minusowi? -- niczym biegła
    Bernacka w mym astygmatyzmie; swoją drogą -- jakim debilem trzeba
    być, by nie rozumieć, czym jest astygmatyzm i jakiej (stalinowskiej?)
    buty potrzeba? -- by sankcjonować taki debilizm w Sądzie Apelacyjnym
    wydającym orzeczenia w imieniu państwa! I jakiego łajdactwa potrzeba,
    by akceptować takie sądy...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

    Co raz ktoś zawoła o winnych wykrycie,
    Pan ręka pokazuje mu graniczne pale,
    Za którymi znikliście wy -- wygnani w przeżycie.

    Widzę was nieraz, gdy twarz ukryję w dłoniach.
    Macie przynajmniej wasze chlubne poniżenie,
    Gdy, wygnanym łuk ziemi Ojczyznę przesłonił
    Ciągle taką samą w waszym zapatrzeniu.
    Stoicie w oddali na wysokich koniach.

    [mnie wygnano w przeżycie, ale nie stoję w oddali i już niemal nie pamiętam
    ziemi, z której mnie wygnano... raczej pamiętam, że kilkanaście lat temu
    (tamtej i tamtemu?) oczami swej wyobraźni widziałem dzisiejsze siedlisko
    wróbli i kukułek, kryjące w swych czeluściach obce statuy i takież kolumny...]