  • 11. Data: 2020-07-01 16:02:31
    Temat: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 1 lipca 2020 15:24:33 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Ależ ty nieufny jesteś. ;-)
    >
    > Dzisiaj i 3 dni temu sms że od 1 lipca akceptacja tylko przez aplikację.
    > Potwierdziłem to na czacie millenetu.
    >
    > Radosna twórczość Millenium?

    I milka i Twoja.
    Milka, bo rzeczywiście na chama zmienili - a szczególnie, jeśli poinformowali tylko 3
    dni przed.
    A Twoja - bo nic z tym wspólnego PSD2 nie ma.

    Cóż, ale czego się spodziewać po kimś, kto smarkfona z androidem nie ma, chociaż ma.
    To co, bierzesz tą kredytówkę, żeby kupić drugiego?
    A może się skusisz na to, że może być nawet za 600zł, bo możecie wziąć dwie takie KK
    - jedną dla Ciebie i jedną dla żony.

  • 12. Data: 2020-07-01 16:05:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 1 lipca 2020 15:37:25 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Tak mam na jednym telefonie AM służącą tylko do podglądu stanu konta.
    > przelewów nie można na niej robić. Tak chciałem.

    O, to też ciekawe - bo chcieć to sobie można, ale czy tak zrobili?
    Lepiej o to dokładnie wypytaj - czy naprawdę zrobili apkę tylko do podglądu staniu
    konta, czy też jednak można w niej jeszcze autoryzować - a może i coś jeszcze?

  • 13. Data: 2020-07-01 16:39:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5efc8e10$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > Ale lepszym zabezpieczenie jest odebranie smsa na noki 3310 ;-)

    http://www.altehandys.de/mobile/smartphone/images/si
    -s6d-power-d2-1.jpg

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 14. Data: 2020-07-01 16:41:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > I milka i Twoja.
    Ekhem. Aż wszedłem na czat:
    (Ja) Dzień dobry, Kamil Jońca z tej strony. Mam pytanie czy prawdą
    jest, że od dziś jedyną formą autoryzacji przelewów jest aplikacja
    mobilna? (Tzn wyłączają Państwo SMS?)

    (K) onsultant Miło mi Panie Kamilu :) Rozumiem, że jest Pan naszym Klientem?

    (J) NIe. Osoba z rodziny słyszała taką pobgłoskę

    (K) Autoryzacja nie jest jedyną formą, hasła sms ciągle są dostępne i można je
    ustawić w Millenet, jeśli zostało to zmienione.

    (J) Rozumiem. Jedynie dla przelewów powyżej (o ile dobrze pamiętam 50 tys. ) Pańśtwo
    wymagają aplikacji, tak jak do tej pory?

    (K) Tak, dokładnie. Aby ustawić limit na przelewy online do 100 000 zł konieczne
    jest posiadanie autoryzacji mobilnej w telefonie

    Tak więc:
    albo oszukano mnie
    albo oszukano "zeta"
    albo "zet" oszukuje
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 15. Data: 2020-07-01 18:30:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Tak więc:
    > albo oszukano mnie
    > albo oszukano "zeta"
    > albo "zet" oszukuje

    Raczej - niezrozumienie tekstu pisanego :-)
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 16. Data: 2020-07-01 18:50:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 1 lipca 2020 16:42:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > albo oszukano mnie
    > albo oszukano "zeta"
    > albo "zet" oszukuje

    "zet" jak zwykle nie czai bazy.
    Aż dziw, że dał też cytaty przeczące jego tezie - cóż, to taki typ, co powie prawdę
    jak się pomyli.
    Widać milek nie daje sobie rady z komunikacją z klientami-idiotami - inna sprawa, czy
    jakiś bank sobie daje, ale tu milek dołożył jeszcze chamską zmianę bez pytania, więc
    problemy pewne.

    SMSy oczywiście wciąż dostępne i nie ma słowa o wycofywaniu.

  • 17. Data: 2020-07-01 20:02:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > inna sprawa, czy jakiś bank sobie daje, ale tu milek dołożył jeszcze
    > chamską zmianę bez pytania, więc problemy pewne.

    Ale jaką zmianę milek niby zrobił, bo teraz ja chyba cos przeoczyłem.

    KJ

  • 18. Data: 2020-07-01 20:06:16
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Ale jaką zmianę milek niby zrobił, bo teraz ja chyba cos przeoczyłem.

    Dobra, już wykopałem posty "zeta" z KF. No rzeczywiście Mille się
    zachowało chamsko :/.

  • 19. Data: 2020-07-02 06:55:35
    Od: z <...@...pl>

    > A Twoja - bo nic z tym wspólnego PSD2 nie ma.

    Szkoda że nie skopiowałem treści czata.
    Tam ładny pan uzasadniał działanie banku dyrektywą unijną.
    Chyba rozumiesz że ciśnienie mi się podniosło ;-)

  • 20. Data: 2020-07-02 07:00:14

    > SMSy oczywiście wciąż dostępne i nie ma słowa o wycofywaniu.

    "Zmiany zostały wprowadzone automatycznie dla klientów, którzy
    korzystają z Aplikacji Mobilnej. Oczywiście będzie Pan powrócić do H@seł
    SMS. Token można wyłączyć przez Millenet. Jeżeli nie będzie miał Pan
    takiej możliwości, konsultanci na Infolinii mogą wykonać zlecenie
    telefonicznie. Poniżej opiszę Panu jak można dokonać zmiany autoryzacji
    mobilnej na HasłaSMS."

    Tak zgadza się. Są dostępne jak sobie PRZESTAWISZ bo pojechali automatem