  • 1. Data: 2020-06-27 07:57:39
    Temat: Curve zawieszone
    Od: MK <m...@i...pl>

    Nie wiem czy zauwazyliscie, ale od wczoraj karty Curve przestaly dzialac. Wg
    komunikatu problem ma byc rozwiazany w ciagu kilku dni i wynika z zawieszenia
    licencji podwykonawcy.
    Na szczescie mam inna karte, wydana przez bank nie fintech, bez prowizji za
    przewalutowanie i wyplaty z bankomatow.

  • 2. Data: 2020-06-27 10:10:22
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 07:57:40 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    licencji podwykonawcy.
    > Na szczescie mam inna karte, wydana przez bank nie fintech, bez prowizji za

    Podobno od jutra czy ponoedziałku i tak mieli przestać korzystać z tego podwykonawcy,
    ale nadzór im zrobił numer i zawiesił tego podwykonawcę bez uprzedzenia - podobno ma
    2mld euro dziury w kasie...
    Ciekawe, jak mocno walnie to w curve - i kiedy znów zaczną działać.

    A co to za fajna karta backupowa?

  • 3. Data: 2020-06-27 11:30:11
    Od: MK <m...@i...pl>

    Chyba będą musieli wymienić karty, wydawca mojego egzemplarza jest Wirecard Card
    Solutions i przy dzisiejszej próbie cyklicznej płatności usunęło mi kartę, wiec
    trochę inaczej niż przy braku środków. Prawdopodobnie wszystkie karty wydane przez
    WCS zostały zastrzeżone.
    Ja mam jeszcze Mastercard Platinum z PKO BP, bez prowizji za przewalutowanie, bez
    prowizji za wypłatę (trzeba zrobic nadpłatę lub spłacić najpóźniej w dniu rozliczenia
    transakcji aby uniknąć odsetek) dodatkowo darmowe ubezpieczenie z ważnym dla mnie
    ubezpieczeniem wkładu własnego przy wynajmie samochodu.

    MK

  • 4. Data: 2020-06-27 20:35:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 11:30:13 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    trochę inaczej niż przy braku środków. Prawdopodobnie wszystkie karty wydane przez

    Fiu, jak pozastrzegane to się curve może nie podnieść.
    Ciekawe, ilu klientom przecięto karty - curve też się nie pośpieszyło, na google news
    miałem to wczoraj, a powiadomienie phsh dopiero dziś.
    Szoda by było :(

  • 5. Data: 2020-06-27 21:33:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    WCS zostały zastrzeżone.

    > Fiu, jak pozastrzegane to się curve może nie podnieść.

    Co za różnica? Te karty są już bezwartościowe.

    MJ

  • 6. Data: 2020-06-27 22:14:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 21:33:10 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    WCS zostały zastrzeżone.

    > Co za różnica? Te karty są już bezwartościowe.

    A może nie są zastrzeżone?
    Tylko np. nieczynne?
    Np. w polskich bankach jest możliwość tymczasowej blokady karty (oczywiście wyjdzie
    tylko przy transakcjach on-line).
    O, właśnie dostałem push od curve o "get your card working again".
    I sami piszą "temporarily suspended" i że nie będą potrzebne nowe karty.
    Cóż, zobaczymy jak im to wyjdzie.
    Ale tak czy siak jak komuś przecięto kartę, a nawet nie przecięto, ale nie mógł
    zapłacić, to już raczej do curve nie wróci.

  • 7. Data: 2020-06-27 22:55:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > nie będą potrzebne nowe karty.

    No cóż - skoro tak piszą, to może nie będą...

    MJ

  • 8. Data: 2020-06-29 10:55:12
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Saturday, June 27, 2020 at 10:55:17 PM UTC+2, Michal Jankowski wrote:

    > No cóż - skoro tak piszą, to może nie będą...
    >
    > MJ

    Nie będą. Jak ktoś piśmienny, to sobie przeczytał.

    Zresztą Curve już działa...

    witrak()

  • 9. Data: 2020-06-29 11:52:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

    >Podobno od jutra czy ponoedziałku i tak mieli przestać korzystać z
    >tego podwykonawcy, ale nadzór im zrobił numer i zawiesił tego
    >podwykonawcę bez uprzedzenia - podobno ma 2mld euro dziury w kasie...

    Czyzby WireCard ?

    >Ciekawe, jak mocno walnie to w curve - i kiedy znów zaczną działać.

    kon trojanski ze strony innych bankow, czy kto mial zarobic, ten juz
    zarobil :-)

    J.

  • 10. Data: 2020-06-29 12:26:19
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-06-29 o 10:55, witrak() pisze:

    > Zresztą Curve już działa...

    Tak jest.
    https://www.cashless.pl/8049-Curve-karty-ponownie-dz
    ialaja

    Dzisiaj dostałem potwierdzenie na telefon:
    You can now spend with ypur curve card again.
    You curve card is no longer suspended, you are now able to spend as usual.

    --
    - Akarm