  • 41. Data: 2008-11-12 21:48:58
    Temat: Re: Jako to z t? opiek? klienta w Citi wygl?da
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > BTE mozna "oprotestować"o ile wiem i wtedy sprawa idzie normalnym
    > trybem.

    Zle "wiesz".

    > Natomiast gdy bank w pisze do BIK, że "kowalski tyle to a tyle wisi"
    > to wtedy kowalski musi wykazać, ze jednak nie wisi.

    Nie musi, BIK mu po pieniadze do domu nie przyjdzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 42. Data: 2008-11-13 05:06:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Zle "wiesz".
    Słusznie, jak ktoś napisał, chodziło mi o powództwo przeciwegzekucyjne.

    > Nie musi, BIK mu po pieniadze do domu nie przyjdzie.

    Ale kredytu też nie weźmie. Wiem, że są jednostki, które mogą kupić
    mieszkanie bez posiłkowania się kredytem, ale dla większości to
    jednak będzie problem.

    KJ

  • 43. Data: 2008-11-13 17:11:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Ale kredytu też nie weźmie. Wiem, że są jednostki, które mogą kupić
    > mieszkanie bez posiłkowania się kredytem, ale dla większości to
    > jednak będzie problem.

    Sa tez takie osoby, ktore nie potrzebuja brac kredytu na
    mieszkanie/dom, bo je po prostu juz maja. Roznica miedzy wpisaniem do
    BIKu i wyslaniem komornika jest olbrzymia.
    --
    Krzysztof Halasa